K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sääliksi käy NM:ää kun sen rooliksi jäi tosi raskas osa. K oli niiin kiireinen ja ennenkaikkea stressaantunut ja varmasti ei ollut helppoa parisuhteelle nuo viisujen jälkeiset vuodet. Nyt kun pahimmat paineet on poissa ja näkee miten K näyttää hyvinvoivalta, niin tajuaa miten paha tilanne oli ja nyt on uudella tulevalla kumppanilla paaaljon parempi tilanne, kuka se nyt sitten onkaan.
☝️

En tiedä mikä siinä on niin hankala ajatus, että K:lla on nainen. Kuvitteleeko kaikki K:n itselleen vai mikä juttu😂
Mikä siinä on niin hankalaa ymmärtää, että täällä ei ole korkeintan kuin pari tossarishippaajaa, jotka ei asiaa ymmärrä. Lisäksi on joukko trolleja. Sitten on sellaisia kuten minä, jotka haluaa antaa K:n olla rauhassa ja elää elämäänsä ilman, että hänen olisi pakko jakaa kaikkea yleisön kanssa. Se ei ole hyväksi kenellekään.

Pokedex on ihan yleinen leikkimielinen sanonta ja se tarkoittaa Käärijän collabeja yms. naisartistit mukaan lukien. Ihme tosikko olet ja tuskin edes Käärijän fani, jos et tuollaista tiedä.
Tottakai tiedän, paitsi yleensä boyfriend pokedexistä puhuttu ainakin X:ssä. Ja nyt sit lisätty Sanni. Ei poista noiden juttujen typeryyttä, ja nytkin joltain K-fanilta kommentti lapsistooriin et K synnytti, jotain rajaa sais lapsellisuuksillakin olla. Niinkuin kuka tollaiselle nauraa.

Mikä siinä on niin hankalaa ymmärtää, että täällä ei ole korkeintan kuin pari tossarishippaajaa, jotka ei asiaa ymmärrä. Lisäksi on joukko trolleja. Sitten on sellaisia kuten minä, jotka haluaa antaa K:n olla rauhassa ja elää elämäänsä ilman, että hänen olisi pakko jakaa kaikkea yleisön kanssa. Se ei ole hyväksi kenellekään.
Minä ainakin olen vain iloinen E:n ja K:n suhteesta.

Miksi ois käynyt postaamatta?
Hänellä on ollut jaksoja kun ei ole ollut somessa, aina ei ole ollut yhtä luonteva liittyen ystävyyteen K:n kanssa, noin esimerkiksi. Lisäksi on useita kertoja, jolloin on varmuudella tiedetty hänen olevan Suomessa keikkareissulla, mutta ei ole itse postannut mitään. Eli ei todellakaan mitenkään välttämättä ilmaise vierailujaan.

Yhteistyössä