V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
O ouLaitappa viestillä osoite niin lähen sinne.
Oletko varma ettet itse? Vauvassa oli puhetta jostain poistattajasta. Ei liity mitenkään minuun tuo henkilö. Käyn mahdollisimman vähän siellä puolella.Sä omit jo nyt lähes kaiken, ni mee hieman ulkoilee välillä. Saat sit nukuttuakin paremmin.![]()
DamnMä kerran trollasin yhden päivän tuolla omilla tarinoilla, ni melkeen 2vko jatku se tarina samoilla tunnisteilla yms. Ei kannata uskoo siellä mihinkään. Oikeastaan ei kannattais edes lukee.
Oon voinut myös ite sekoilla jotain tyhmää siellä. En tiedä.Tosin ei sinulle kirjoitettuna.
Millon tää oli? Ei kai eräs joulukuu?Mä kerran trollasin yhden päivän tuolla omilla tarinoilla, ni melkeen 2vko jatku se tarina samoilla tunnisteilla yms. Ei kannata uskoo siellä mihinkään. Oikeastaan ei kannattais edes lukee.
KeväälläMillon tää oli? Ei kai eräs joulukuu?
Palstaelämä vaikuttaa sekavammalta kuin oikea elämä. Yleensä niin.Tässä kohtaa en varmaan mitään toivo enemmän kuin, että selvännäkisin mitä oikeasti tapahtuu ja on tapahtunut.