V
vierailija
Vieras
Kolmion muotoinen muutenkin, kapeat hartiat ja leveä lantio.Iso kolmiopää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kolmion muotoinen muutenkin, kapeat hartiat ja leveä lantio.Iso kolmiopää.
Niin, sinulla varmasti.Iso kolmiopää.
Espanjan lomamatka heinäkuussa?Siinä keskustelussa vain kyse huonosti tehdystä nettisivusta, jota ei voinut normaaliälyinen heti ymmärtää edes.
Lähtö oli kesäkuun puolella, neljän yön reissu. Pahimmat lämmöt vasta tulossa.Espanjan lomamatka heinäkuussa?
Ja hyvä et osui tollaiseen täällä sateiseen viikkoon.Lähtö oli kesäkuun puolella, neljän yön reissu. Pahimmat lämmöt vasta tulossa.
Voisitko Kekä alkaa oleen mun rekvisiittagay?Lähtö oli kesäkuun puolella, neljän yön reissu. Pahimmat lämmöt vasta tulossa.
En ole mies edelleenkään.Voisitko Kekä alkaa oleen mun rekvisiittagay?
Aika hyvä analyysi, paitsi minä ennoo huomannut mitään komeampia miehiä (onks tää siis havaittu itse keikoilla käymällä vai)K ja B on niin eri levelillä. B on charmikas rantaleijona, joka purjehtii kirkkailla ja lämpimillä vesillä. K taas, noh Dingo-Temu Nasse-setä vivahteilla. Kummallista miksi K:n yleisössä on enemmän komeita miehiä, ehkei heillä ole aivoja.
Miksi pakotat K:ta B:lle?Aika hyvä analyysi, paitsi minä ennoo huomannut mitään komeampia miehiä (onks tää siis havaittu itse keikoilla käymällä vai)
Makuja on niin monenlaisia. B on kaunis ja söpö, rantaleijonaksi hänestä ei kyllä ole onneksi, on liian älykäs sellaiseen. K on nimenomaan karismaattinen ja säteilevä. Karisman puolesta voisi toimia rantaleijonanakin mutta sitä karismaa riittää isoillekin lavoille. On ihan ok, jos pitää pelkästään B:stä, mutta olet äärimmäisen yksinkertainen ja stereotyyppinen, jos koet K:n olevan jotain Nasse-sedän kaltaista. Ei tarvitse pitää mutta jos oikeasti ei tajua K:n karismaa, niin täytyy olla erittäin yksinkertainen ja lokeroiva ihminen.K ja B on niin eri levelillä. B on charmikas rantaleijona, joka purjehtii kirkkailla ja lämpimillä vesillä. K taas, noh Dingo-Temu Nasse-setä vivahteilla. Kummallista miksi K:n yleisössä on enemmän komeita miehiä, ehkei heillä ole aivoja.
No minua huvitti toi analyysi, anteeksi, ei pahalla, koska oisivat niin sopivat toisilleen ja söpöjä yhdessä.Miksi pakotat K:ta B:lle?
Muistutan tässä vaan, että B pitää K:ta viehättävänä ja charmikkaana, joten jos B on mielestäsi aivoton, niin sitten varmaan muutkin K:sta pitävät ovat. Ja kun tiedämme, ettei B ole täysin aivoton, niin se aivoton taidat sitten olla sinä.K ja B on niin eri levelillä. B on charmikas rantaleijona, joka purjehtii kirkkailla ja lämpimillä vesillä. K taas, noh Dingo-Temu Nasse-setä vivahteilla. Kummallista miksi K:n yleisössä on enemmän komeita miehiä, ehkei heillä ole aivoja.
No ei ole mitään ylivertaisen suurta karismaa niinkuin K-fanit aina väittää, ja sit vihjataan et Bojanilla (tai muilla joksuilla sitä ei olis) Ja en ole sama kirjoittaja siis.Makuja on niin monenlaisia. B on kaunis ja söpö, rantaleijonaksi hänestä ei kyllä ole onneksi, on liian älykäs sellaiseen. K on nimenomaan karismaattinen ja säteilevä. Karisman puolesta voisi toimia rantaleijonanakin mutta sitä karismaa riittää isoillekin lavoille. On ihan ok, jos pitää pelkästään B:stä, mutta olet äärimmäisen yksinkertainen ja stereotyyppinen, jos koet K:n olevan jotain Nasse-sedän kaltaista. Ei tarvitse pitää mutta jos oikeasti ei tajua K:n karismaa, niin täytyy olla erittäin yksinkertainen ja lokeroiva ihminen.
Kaukana siitä.No minua huvitti toi analyysi, anteeksi, ei pahalla, koska oisivat niin sopivat toisilleen ja söpöjä yhdessä.
Tiedätkö muuten, et Kärtsän lavakarismaa kehuu ihan randomit festarikävijätkin esimerkiksi. Somessa näitä tällaisia kommentteja näkyy yhtenään. He siis nimenomaan sanoo, ettei fanita K:ta tai erityisesti pidä tai kuuntele K:n musiikkia, mutta et lavaesiintyjänä on huippu ja erittäin karismaattinen.No ei ole mitään ylivertaisen suurta karismaa niinkuin K-fanit aina väittää, ja sit vihjataan et Bojanilla (tai muilla joksuilla sitä ei olis) Ja en ole sama kirjoittaja siis.
On on!Vai on kyyhkyläisillä ollut yhteiset lasit![]()
Hyvä homma.Kärtsykkä ollut Kuumaa-keikalla Härtsän kanssa. Aika edessä vielä fanboyna.
Vai on kyyhkyläisillä ollut yhteiset lasit![]()
Aivoton olet sinä, koska lankeat pässin selvään trollukseen. Siinä tekstissä oli asioita, jotka menee mummojen tunteisiin.Muistutan tässä vaan, että B pitää K:ta viehättävänä ja charmikkaana, joten jos B on mielestäsi aivoton, niin sitten varmaan muutkin K:sta pitävät ovat. Ja kun tiedämme, ettei B ole täysin aivoton, niin se aivoton taidat sitten olla sinä.
Trollailusi on.Tuliko väsy, voi mene nokosille!