V
vierailija
Vieras
Mä uskon tähän teoriaan. Crowdsurfing, mutta lasit kyseessäTai ehkä on tehty sellainen pitkä jono ihmisistä ja lasit on surffanneet läpi koko yleisön bäkkärille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä uskon tähän teoriaan. Crowdsurfing, mutta lasit kyseessäTai ehkä on tehty sellainen pitkä jono ihmisistä ja lasit on surffanneet läpi koko yleisön bäkkärille.
En itseasiassa tutkinut pahemmin hintoja, halusin vaan päästä matkaan tosta lähikentältä HkiVantaan sijaan, ja matka oli alle viikon. Tuilta tälläisiä lento+hotellipaketteja löytyi ja itse muokatuin päivämäärin sit Air Balticin menolento oli suora (sen katoin et iltalähtö, en rakasta yöllä heräämisiä) ja paluussa sit toi välilasku Riikassa. Vieläkin pitäis kai mennä jatkaan unia, jos vaan sais nukuttua.Paljonko tossa enää edes säästää vs suorat lennot ?
Minä taas luulen et hyvin vois olla jotkut lukulasit, plussalaseja voi joutua käyttää nuoremmatkin.Kärtsä ei kylläkään näytä käyttävän niitä lasejaan lukulaseina, vaan lasit ovat aina valittu juuri johonkin tiettyyn tyyliin tai tilanteeseen sopivaksi. Eli tuskin on mistään lukulaseista kyse.
Heko heko.Mä uskon tähän teoriaan. Crowdsurfing, mutta lasit kyseessä![]()
*Riiassa, ennenkuin joku tarttuu väärin kirjoitettuun.En itseasiassa tutkinut pahemmin hintoja, halusin vaan päästä matkaan tosta lähikentältä HkiVantaan sijaan, ja matka oli alle viikon. Tuilta tälläisiä lento+hotellipaketteja löytyi ja itse muokatuin päivämäärin sit Air Balticin menolento oli suora (sen katoin et iltalähtö, en rakasta yöllä heräämisiä) ja paluussa sit toi välilasku Riikassa. Vieläkin pitäis kai mennä jatkaan unia, jos vaan sais nukuttua.
Kärtsä ei kylläkään näytä käyttävän niitä lasejaan lukulaseina, vaan lasit ovat aina valittu juuri johonkin tiettyyn tyyliin tai tilanteeseen sopivaksi. Eli tuskin on mistään lukulaseista kyse.
Hauska ajatus, että kaksi tyyliin panostavaa hyvin toimeentulevaa ihmistä olisi ostaneet molemmat halvat markettilukulasit ja pistäneet ne samoille festareilleTarkoitat ilmeisesti näitä halpoja plussalaseja, joita saa marketeista. Ne maksaa muutaman euron, mutta jos haluat "oikeat" lukulasit just sulle sopivilla vahvuuksilla, ne määrää optikko ja niille tulee kyllä hintaa useampi satanen. Ihan kokemuksesta puhun.
Nyt puhuttiin siitä, onko Kärtsällä mahdollisesti tarvetta lukulaseille, koska on käyttänyt laseja satunnaisesti jo vuosia. Pysy perässä.Hauska ajatus, että kaksi tyyliin panostavaa hyvin toimeentulevaa ihmistä olisi ostaneet molemmat halvat markettilukulasit ja pistäneet ne samoille festareille![]()
Juuri näinMitä väliä vaikka olis samat lasit? Ei se tarkoita mitään, ihme suhdepakottajia.
Tiedän kyllä ja tiedän ihmisiä, jotka ovat jatkuvasti hukanneet noita kalliita lasejaan, että käyttävät nykyään vain markettilaseja, koska pärjäävät niilläkin.Tarkoitat ilmeisesti näitä halpoja plussalaseja, joita saa marketeista. Ne maksaa muutaman euron, mutta jos haluat "oikeat" lukulasit just sulle sopivilla vahvuuksilla, ne määrää optikko ja niille tulee kyllä hintaa useampi satanen. Ihan kokemuksesta puhun.
Ei kun sen pitää nyt vaan koko ajan kääntää puhe tähän samat_lasit/ei-samat_lasit dilemmaan. Sen päässä ei oo nyt muuta.Nyt puhuttiin siitä, onko Kärtsällä mahdollisesti tarvetta lukulaseille, koska on käyttänyt laseja satunnaisesti jo vuosia. Pysy perässä.
Oli kyllä. Ja jotkut ei sietänyt Ruoskan torvitaustoja. Minusta oli just kiva poikkeus, toimi hyvinOliko K tänä vuonna vierailemassa Erikan setissä Ruoskan aikana? Ruississa siis.
Koska K:n omassa setissä en näe Erikaa.
Erikalla oli siis torvet koko omassa setissäänOli kyllä. Ja jotkut ei sietänyt Ruoskan torvitaustoja. Minusta oli just kiva poikkeus, toimi hyvin
Ne torvet on kamalat, siitä olen samaa mieltä.Erikalla oli siis torvet koko omassa setissään
Ei kuulu tämän palstan aiheisiin että.Tiedän kyllä ja tiedän ihmisiä, jotka ovat jatkuvasti hukanneet noita kalliita lasejaan, että käyttävät nykyään vain markettilaseja, koska pärjäävät niilläkin.
Tulee sellainen eläkeläishumppa niistä mieleen.Ne torvet on kamalat, siitä olen samaa mieltä.
Kuuluu meneillään olevaan keskusteluun. Älä puutu.Ei kuulu tämän palstan aiheisiin että.
Täähän kertoo jo paljon, että käyttävät toistensa tavaroita.Hauska ajatus, että kaksi tyyliin panostavaa hyvin toimeentulevaa ihmistä olisi ostaneet molemmat halvat markettilukulasit ja pistäneet ne samoille festareille![]()
Mene likinäköisten ketjuun keskustelemaan.Kuuluu meneillään olevaan keskusteluun. Älä puutu.
Termit taas väärin. Lukulaseja tarvitseva ei ole likinäköinen. Likinäköinen nimenomaan näkee lähelle, muttei kauas.Mene likinäköisten ketjuun keskustelemaan.
Höpö höpö.Ne torvet on kamalat, siitä olen samaa mieltä.
Minä en ole sit tämä puuttuja, vaan joku matkiva ettäilijä.Kuuluu meneillään olevaan keskusteluun. Älä puutu.
Eiköhän ne ole eri lasit, päät tuskin samankokoisia, eikä samantyylisten ostaminen kerro mitään ylipäätään.Täähän kertoo jo paljon, että käyttävät toistensa tavaroita.