K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liverpoolin päätösbileissä, kun kumpikin oli pahemmassakin tuiterissa ja ihastus kaikkien pahimmillaan, on jotain tapahtunut, jos jossakin. Turha selitellä, että NM oli siellä myös - niin olikin, mutta ei se viisuhotellissa yöpynyt.

Siinähän oli kaikkea Bojanin puhelimen löytymistä Suomen delegaation tiloista ja vastaavaa. Kun näytti koko ajan siltä, että eivät pysty pitämään näppejään erossa toisistaan niin ehkä ne kävi jossain siivouskomerossa edes vähän pussailemassa ja lääppimässä toisiaan.

Siis ihan vaan läpällä sen tietenkin tekivät :)
Tämäkin on vain shippareiden keksimä tarina.

Onko teinihormonit valloittaneet taas palstan? Hihhih, mummo ja h omo ja r*nkkaus. Hih, miten jänniä sanoja. Isketäänkö mukaan vielä panna ja tissit? Hih, miten kovaa tekstiä.
Kaikesta sitä päiväunelmoidaankin, mutta tämä mummorunkkaaja voisi kyllä poistua palstalta edes pariksi tunniksi.
Minä saan kiksejä kiukkuisista mummoista. Homot ei ole minun juttu. -Japi

Onko teinihormonit valloittaneet taas palstan? Hihhih, mummo ja h omo ja r*nkkaus. Hih, miten jänniä sanoja. Isketäänkö mukaan vielä panna ja tissit? Hih, miten kovaa tekstiä.
Kaikesta sitä päiväunelmoidaankin, mutta tämä mummorunkkaaja voisi kyllä poistua palstalta edes pariksi tunniksi.
Mä manifestoin kanssa tätä. Tympeää tekstiä, vaikken tosta couplesta päiväunelmoikaan

Aina voi livahtaa jonnekin jos vaan on mielikuvitusta ja halua.

Mua on vaivannut aina viisuista saakka se, että missä tilanteessa Kärtsä antoi sen Pasi-paitansa Bojanille. Paita vaihtoi omistajaa viimeisenä iltana, ja tuskin Kärtsä sitä mukanaan kuljetti. Eiköhän se ollut hänellä huoneessa, josta se piti hakea yksin - todennäköisesti yhdessä. Siinä hyvästellessä ja muistolahjoja antaessa on voinut vähän joku raja ylittyä - niistä rajoistahan Bojaniltakin joku sikäläinen toimittaja jälkikäteen kysyi, ja sai Bojanin todella hämilleen. Haki vastausta pitkään, ja lopulta oli kuin ei olisi ymmärtänyt koko kysymystä.

Mua on vaivannut aina viisuista saakka se, että missä tilanteessa Kärtsä antoi sen Pasi-paitansa Bojanille. Paita vaihtoi omistajaa viimeisenä iltana, ja tuskin Kärtsä sitä mukanaan kuljetti. Eiköhän se ollut hänellä huoneessa, josta se piti hakea yksin - todennäköisesti yhdessä. Siinä hyvästellessä ja muistolahjoja antaessa on voinut vähän joku raja ylittyä - niistä rajoistahan Bojaniltakin joku sikäläinen toimittaja jälkikäteen kysyi, ja sai Bojanin todella hämilleen. Haki vastausta pitkään, ja lopulta oli kuin ei olisi ymmärtänyt koko kysymystä.
Tai sit kaverit antoi sen hänelle siellä jatkoilla ja K lahjoitti sen sitten Blle, ei paita välttämättä käynyt huoneessa. Bhän oli paita päällä yhteiskuvissa siellä bileissä.

Ei vttu mitä paskaa taas.

Yhteistyössä