V
vierailija
Vieras
Kekä ei ole homoa nähnytkään, nähnyt vain nimimerkkejä homopalstoilla. Kaj oli ilmiö vain Suomessa.OlivathanEi sun transuhomopiirisi ole kuin pieni pipana universumissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kekä ei ole homoa nähnytkään, nähnyt vain nimimerkkejä homopalstoilla. Kaj oli ilmiö vain Suomessa.OlivathanEi sun transuhomopiirisi ole kuin pieni pipana universumissa.
Jorma ja Bena on mun uus suosikkipari <3Älä unohda Jormaa ja Benaa. Kaikki sopuisasti lohisopan äärellä niin että.
En ole sellaista koskaan luonnossa nähnyt niin että, hölmöläinen.Ootko k yrpää vailla?
Ootko transu vai kainalokarvalesbo?Ootko k yrpää vailla?
Mummo jolla on iso vehje, pölkky.Ootko transu vai kainalokarvalesbo?
Huhhuh, 130milj kuuntelua Suomessa. On kyllä poikkeuksellinen sitten.Kekä ei ole homoa nähnytkään, nähnyt vain nimimerkkejä homopalstoilla. Kaj oli ilmiö vain Suomessa.
Suomen presidentti on käskenyt feikkaamaan ne tulokset.Huhhuh, 130milj kuuntelua Suomessa. On kyllä poikkeuksellinen sitten.
Miksi se että pitää lisätä joka lauseeseen?En ole sellaista koskaan luonnossa nähnyt niin että, hölmöläinen.
Erikalla vaan 30milj. ja osa ulkoimaiden homoseksipiireistä. Aika raasu, jos ajatteli olevansa jotenkin kansan suosikki.Huhhuh, 130milj kuuntelua Suomessa. On kyllä poikkeuksellinen sitten.
Varmaan kököttää taas hotellihuoneessa.Eikö Kekä lähtenyt Espanjaan? Silti viettää aikansa palstalla riidellen![]()
Ehkä isä kielsi tällä kertaa lähtemästä. Tullut sellainen fiilis, että on hänen edunvalvojansa.Eikö Kekä lähtenyt Espanjaan? Silti viettää aikansa palstalla riidellen![]()
Hän kuitenkin voitti UMKn, vaikka ei ole kansan suosikki. Itse en siis ole Erikan kappaleen fani, mutta jostain ne äänet tuli. Miten voi edes ajatella olevansa kansan suosikki tuolla aiheella.Erikalla vaan 30milj. ja osa ulkoimaiden homoseksipiireistä. Aika raasu, jos ajatteli olevansa jotenkin kansan suosikki.
Aika moni muukin on voittanut umk:n. Mietin kanssa, että odottiko olevansa iso kansan suosikki ja pettymys purkautui katkeruutena.Hän kuitenkin voitti UMKn, vaikka ei ole kansan suosikki. Itse en siis ole Erikan kappaleen fani, mutta jostain ne äänet tuli. Miten voi edes ajatella olevansa kansan suosikki tuolla aiheella.
Minä pidin biisistä. En sanoista enkä Erikan esityksestä ennen kuin tuli UMK esitys. Siinä Erika loisti ja oli todella suvereeni.Hän kuitenkin voitti UMKn, vaikka ei ole kansan suosikki. Itse en siis ole Erikan kappaleen fani, mutta jostain ne äänet tuli. Miten voi edes ajatella olevansa kansan suosikki tuolla aiheella.
Hauska, miten kutsut aina nuoria ihmisiä tiktok-kansaksi. Mikäs keksittäisiin mummoille? Lankapuhelinkansa?Minä pidin biisistä. En sanoista enkä Erikan esityksestä ennen kuin tuli UMK esitys. Siinä Erika loisti ja oli todella suvereeni.
Mutta olihan KAJ jotain ihan toista: kaikille sopiva biisi, hyvät äänet, hyväntuulinen esitys. Periaatteessa täsmälleen sama kuin Tommyn Espresso macchiato mutta Tommy veti shown vähän överiksi eikä onnistunut kertaakaan livelaulussa. Siksi minulle oli yllätys, että pärjäsi paremmin kuin KAJ. Tiktok kansa tykkää vähän överistä eikä siinä haittaa, osaako laulaa tai niin kuin tänä vuonna, onko biisi edes hyvä. KAJ ja Tommy olivat sata kertaa parempia kuin tämänvuotinen renkutus.
Lisään vielä, että en äänestänyt Erikaa vaan Goldielocksia mutta todennäköisesti sama sijoitus olisi tullut, vaikka hänetkin olisi valittu.Minä pidin biisistä. En sanoista enkä Erikan esityksestä ennen kuin tuli UMK esitys. Siinä Erika loisti ja oli todella suvereeni.
Mutta olihan KAJ jotain ihan toista: kaikille sopiva biisi, hyvät äänet, hyväntuulinen esitys. Periaatteessa täsmälleen sama kuin Tommyn Espresso macchiato mutta Tommy veti shown vähän överiksi eikä onnistunut kertaakaan livelaulussa. Siksi minulle oli yllätys, että pärjäsi paremmin kuin KAJ. Tiktok kansa tykkää vähän överistä eikä siinä haittaa, osaako laulaa tai niin kuin tänä vuonna, onko biisi edes hyvä. KAJ ja Tommy olivat sata kertaa parempia kuin tämänvuotinen renkutus.
Onko nuoret ainoita, jotka käyttävät tiktokia?Hauska, miten kutsut aina nuoria ihmisiä tiktok-kansaksi. Mikäs keksittäisiin mummoille? Lankapuhelinkansa?
Erikan kappale oli hirveä ja show jakoi mielipiteitä. Ei siitä kansansuosikki ole. Itse vaan toivoisin että siitä huolimatta suomalaiset voisivat kannustaa omaa ehdokastaan. Näin teen itsekin esim. yleisurheilussa, vaikka tiedän ettei suomella ole saumaa mitaleilla.Erikalla vaan 30milj. ja osa ulkoimaiden homoseksipiireistä. Aika raasu, jos ajatteli olevansa jotenkin kansan suosikki.
En usko, ellei Dz sitten murru. Hänelle otti tosi koville ne lesbohuhut, kun harkitsi silloin jopa uran lopettamista, ja silloin ei sentään ollut itse syyllinen mihinkään. Mutta ehkä se on vain kovettanut häntä ja pystyy vetäämään rooliaan puhtaasti.Saapa nähdä, puhuuko tuosta kolmikosta joku jotain. Tseikulla alkaa tänään keikat. Jakorasialla viikonloppuna. Hyvä tietää myös, että B. ei laittanut somea kiinni, jos on kerran käynyt Bbnosin julkaisua tykkäämässä.