"Iisalmen torilla vallitsi lämminhenkinen tunnelma, kun valtiovarainministeri Riikka Purra kohtasi paikalle saapuneita kansalaisia" 🌼

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Iisalmelaiset ovat ”nauraneet partaansa” Purran pulinoille.
Mene jo Pieru-Pieru nukkumaan ja luovuta viestikapulasi trollikavereillesi. Pidä pitkä kesäloma ja lähe kahtelemmaan mualimmoo iliman aekojjaan.
 

Yhteistyössä