K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No onhan, hlvetin kuumaa! 🔥Mamma pysyy vaan siinä puuronkeitossa, puurosikin maistuu varmaan tylsälle.
Niin pysynkin, harmitti oikein ku Slovenian hotellissa puuttui toi puuro ja tumma leipä (kaupassa näkyi jonkinlaista leipää sentään mut en tutkinut sen paremmin) ja tosta J ja Joost vaan kuultaa liikaa pelleily ollakseen mitään kuumaa, ja toi Jeren asu itsessäänkään sellaista tuo.
 

Yhteistyössä