Oletteko kokeneet elämänne suurimman rakkauden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heräsin uneen, jossa soi laulu Niin paljon kuuluu rakkauteen. Laitoin laulun soimaan Spotifyhin alkuperäisversiossa.
Ehkä kuuntelin eilen liikaa kaunista musiikkia.

Oikeastiko noita työnnetään jo ihon allekin? Luulisi että noista tulisi jo melkoinen tulehdusriski.
Pahoittelen, että levitin vanhentunutta tietoa.

Ihon alle asetettavat Antabus-kapselit (disulfiraami) ovat nykyisin poistuneet käytöstä Suomessa. Aiemmin ihon alle implantoituja kapseleita käytettiin alkoholiriippuvuuden hoidossa, mutta tutkimuksissa niiden on todettu olevan täysin tehottomia, sillä lääkeaine ei imeydy ihon alta elimistöön luotettavasti. [1, 2]

1987 taapasin naisen, opiskelukaverini, jonka kanssa oli hyvä olla. Hän oli hieman epävarma, koska minun exellinen parisuhteeni oli juuri päättynyt. Ujouteni vuoksi kaikki aiemmat parisuhteeni olivat tytön/ naisen aloittamia, mutta hänen kohdallaan tajusin, että jos nyt jänistät, menetät jotain korvaamatonta.
Tuo aavistus oli oikea ja olen ollut yhdessä elämäni rakkauden kanssa jo 39 vuotta, joista 36 vuota naimisissa. Tunne ei ole muuttunut ja koen joka aamu olevani maailma onnellisin mies, koska saan herätä hänen vierellään,

1987 taapasin naisen, opiskelukaverini, jonka kanssa oli hyvä olla. Hän oli hieman epävarma, koska minun exellinen parisuhteeni oli juuri päättynyt. Ujouteni vuoksi kaikki aiemmat parisuhteeni olivat tytön/ naisen aloittamia, mutta hänen kohdallaan tajusin, että jos nyt jänistät, menetät jotain korvaamatonta.
Tuo aavistus oli oikea ja olen ollut yhdessä elämäni rakkauden kanssa jo 39 vuotta, joista 36 vuota naimisissa. Tunne ei ole muuttunut ja koen joka aamu olevani maailma onnellisin mies, koska saan herätä hänen vierellään,
Onnea, kuulostaa ihanalta!

Olen kokenut. Noiden kahdeksan vuoden aikana tunsin valtavasti sellaista rakkautta ja yhteenkuuluvuutta jota en ollut koskaan kokenut. En aiemmassa, yli kahdenkymmenen vuoden suhteessa, enkä myöskään lyhyemmissä kohtaamisissa.
Valitettavasti tunne ei sittenkään ollut molemminpuolinen.

Erosta on nyt nelisen vuotta ja minusta tuntuu, että itsetuntoni on murskattu.
Olen kiitollinen yhteisistä vuosista, jossa kuherruskuukausi jatkui ikuisesti ja vaaleanpunaisten lasieni linssit pysyivät kirkkaina.
Minulle elämän rakkauden päättyminen on ollut todella lopulliselta tuntuva kokemus. Matka jatkuu yksin, senkin takia, että yhtään vähempi ei enää riitä.

Yhteistyössä