V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisinpa auttaa jotenkin..Nyt on oikeasti asiat sekaisin huolien vuoksi.
KerroNyt on oikeasti asiat sekaisin huolien vuoksi.
Kerro
Jos kaivatulla on oma piha nyt tai jossain vaiheessa niin muutan siihen asumaan, rakennan vaan pienen mökin jossa nukkua, oon sit kaivatun puutarhuri tai kesäkissaTietäisinpä missä asut...
No ei tosiaankaan ollut. sivusta
Jos täällä mitään kertoo niin kohta joku tunnistaa, ymmärtää väärin ja tekee sen ilmoituksen ja on hoitajat ja poliisit viemässä hoitoon.![]()
Moi - minulta vain
tunnisteelliset.
*Ei randoja
one_linereita.
Avautumiset ovat
teinistä 35 ikään
nuoria aikuisia,
mitä nyt kesäöissä
uusia energioita
avautumassa täällä
on näkynyt. Me
40 plussat middle
aged 'tervaskannot'
olemme olleet
vähemmistönä.
[tietyt tutut, aina
kilttejä kirjoittavat
lämminsydämiset
symppikset, kuten
Mangusti,
itämurremies jne].
Vauvallahan on
sellainen
'tylsät kuulumiset'
-otsikko, lienette
bonganneet.
Sinne voisitte laitella
arkisia spontaaneja
ajatelmia/hajatelmia
ma-su 07-23 välillä.
Se on lanka, jota en
koskaan käytä,
muutaman kerran
kauan sitten viimeksi
siellä kirjoittanut.
Mutta ihan kiva,
neutraali; ei sitä samaa
muun Vauvan im-
kehotus/pédari- ym.
epäasiallista,
epäkunnioittavaa
riitaporetta viihteenä/
jatkuvana syöttönä.
Tuossa ketjussa
pidetään yllä
fiksuja käytöstapoja.
Jengi droppaa
siellä
arkikuulumisissa
ihan kaikkea aasta
ööhön, jopa
terveysteemaisia.
Huom. En tuputa,
just saying.
[Voittehan perustaa
junnumpien oman,
jos 50+ ik. heitot
aiheuttaa óksun
kurkkuun ja tuntuu
liian tädiltä-sedältä].
Pirteää perskaa.
..
Kaivattuni, rakas.
Olet aina
sydämessäni. Sen
jokaisella lyönnillä.
Telepatia on ollut
supervahvana
meidän kahden välillä
jo vuosia. (/^-^(^ ^*)/
Ollaan molemmat
söpiksiäkin. Ootko
muuten yhä
hoikka ja tikki?
Sopiiko kysyä?
Vai ovatko vuodet
tuoneet ekstraa
'poikamaiseen'
olemukseesi?
Muistan, miten
yläasteen/
(nyk. yläkoulun)
aikainen
liksamaikkamme
totesi, että hoikkuus
on aikuisena paljon
vaikeampaa.
'Kymmenen elinvuotta
tuo yleensä kymmenen
lisäkiloa', hän totesi.
'40 veenä +20kg lisää
elomassaa versus
abivuoden kepeät
mittarilukemat
on normaalia,
hän vielä lisäsi.
×
Älä nyt liioittele.
Modifioi tekstisi
vähemmän
dramaattisesti,
niin kukaan ei
suotta ylihuolestu.
Kannattaa harkita,
mitä jakaa.
Sûisidaalisia ajatuksia
on jokaisella nuorella
ohimennen. Näin olen
lukenut ja kuullut.
Tunteiden regulointitaito
ja aivot ylipäätään
ovat valmiit vasta
n. 30 vuoden iässä.
Sitä ennen koemme
tunneskaalan koko kirjon
tunteet potensoituna
verrattuna 40+ ikäisten
maadoittuneeseen,
tasaisempaan
tunneilmaisuun.
Im-mietteitään
ei kannata someen liialti
infota, vaan pitää omana
tietona & perheen parissa.
Jos ne yhä vain jatkuvat,
tulee ottaa yhteys
kriisiapuun kiireesti.
On eri asia olla pitkälle
edenneen muistisairauden
(ei enää muista nimeään
tai tunnista lapsiaan) tai
laajalti metastoituneen
aggresyövän kanssa
kamppaileva
kipukroonikko jo korkeassa
iässä + tässä kohtaa ehkä
omata éutanasia-
toiveita hoivalaitoksenkin
kustantaessa
5500-8000 e/kuussa
kuin nuori, jolla koko elämä
siintää horisontissa.
E