En enää kestä tätä kutinaa!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raaps raaps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ehkä hän ei tuota tiedä?

Eikä tuota?
 
Suomessa suositeltiin vuoteen 1964 asti D-vitamiinia alle 3-vuotiaille lapsille 112,5 mikrogrammaa päivässä. Vuonna 1964 se alennettiin 50 mikrogrammaan. Yksitoista vuotta myöhemmin suositus laskettiin 25 mikrogrammaan ja vuonna 1992 se alennettiin peräti 10 mikrogrammaan.

Jokaisen alennuksen jälkeen uusien alle 14-vuotiaiden lasten diabetestapausten määrä lisääntyi. Vuoden 1992 jälkeen käyrä kääntyi jyrkkään nousuun. Käänteinen korrelaatio D-vitamiinin saantiin on erittäin vahva.
Raekalkkia syötiin lusikalls purkista: sokerille maistui ja jotain esanssia oli myös. Mahtoi tulla sairaalareissuja paljon?
 
Ei oo totta!! Kärsin keväällä kovasta kutinasta ja oire saatiin loppumaan korkealla kortisoniannoksella (suurimmillaan 30 mg, sillä sairastan myös colitis ulcerosaa) sekä valohoidossa. Samaan aikaan olen ilmeisimmin syönyt Iherbistä tilattua NOW D3-vitamiinia, jonka vahvuus 125 mikrogrammaa. Tuotteessa on juurikin Lanolinia, mistä keskustelua tässä ketjussa aiemmin.

Tänään otin pitkästä aikaa kyseistä valmistetta ja kutina on aivan hirveä. Päänahka, sieraimet, käsivarret, jalat, jalkapohjat ja jopa kasvot kutisevat!!

Aiemmin olen kärsinyt myös kovista vatsakivuista!!! Vatsakivut tulkittiin endometrioosiksi.

Heitän ton D3-valmisteen välittömästi roskiin..
Endometrioosiksi?
 

Jos teet itse jäätelöä koneella, kokeile tuosta maidosta:
 
”D-vitamiinin liiallinen annostelu voi johtaa muun muassa veren kalsiumpitoisuuden nousuun ja pahimmillaan vaikea-asteisiin ja pysyviin elinvaurioihin. Vaasalaispotilaiden oireet olivat merkittävät.

– Ilmeisesti ei mitään peruuttamatonta. Tilanne parani sen jälkeen kun asia huomattiin”-IS-
 
D-vitamiinimyrkytykset ovat Suomessa äärimmäisen harvinaisia. Myrkytyksen riski on kuitenkin olemassa, jos D-vitamiinivalmisteita käytetään runsaasti ja pitkäaikaisesti ohjeiden vastaisesti. Myrkytyksen kehittyminen vaatii yleensä SUURIA annoksia (yli 100 µg eli 4 000 IU vuorokaudessa) pitkän ajan kuluessa. Keinoäly
 
D-vitamiini on rasvaliukoinen vitamiini, joka varastoituu kehon rasvakudokseen, maksaan ja lihaksiin. Sen puoliintumisaika elimistössä on noin 2–4 viikkoa, minkä vuoksi kesän aikana kertyneet varastot alkavat yleensä ehtyä pimeän talven aikana.
Auringon UVB-säteilyn tuottama D-vitamiini voi riittää elimistössä terveillä, paljon ulkona liikkuneilla pitkälle syksyyn. Varastot eivät kuitenkaan kestä koko talvea, vaan tasot laskevat tyypillisesti tammi-helmikuuhun mennessä.
Ylipainoisilla D-vitamiini laimenee suurempaan rasvamassaan, jolloin veriarvojen nostaminen vaatii usein suurempia annoksia. Keinoäly
 
D-vitamiini on rasvaliukoinen vitamiini, joka varastoituu kehon rasvakudokseen, maksaan ja lihaksiin. Sen puoliintumisaika elimistössä on noin 2–4 viikkoa, minkä vuoksi kesän aikana kertyneet varastot alkavat yleensä ehtyä pimeän talven aikana.
Auringon UVB-säteilyn tuottama D-vitamiini voi riittää elimistössä terveillä, paljon ulkona liikkuneilla pitkälle syksyyn. Varastot eivät kuitenkaan kestä koko talvea, vaan tasot laskevat tyypillisesti tammi-helmikuuhun mennessä.
Ylipainoisilla D-vitamiini laimenee suurempaan rasvamassaan, jolloin veriarvojen nostaminen vaatii usein suurempia annoksia. Keinoäly
Iho sen valmistaa ja siihen se tarvii kolesterolia. Vaaleaihoiselle riittää pilvistä siroava valo.
 

Yhteistyössä