K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä. Jos naiset tekee tätä toisilleen, se on ihan normaalia naisten bondailua. Kärtsä nyt vaan on tollanen omana itsenään ja lavahahmonaan. Voi sitä ihastella miesten kauneutta ihan heteronakin. Annetaan ihmisten pitää suuntautumisensa omana asianaan eikä aleta spekuloimaan. Ainoa mitä tiedetään on se, että hänen kumppaninsa ovat olleet naisia ja todennäköisesti siis on hetero. Ei tätä tarvii sen kummemmin miettiä. Kärtsä tekee lavalla sitä omaa showtaan ja on mitä on siinä roolissa.
💯
Persoona on erotettava ihmisestä. Monet täällä luultavasti luulivat myös Måneskinin Damiano Davidia homoseksuaaliksi hänen lavakäytöksensä perusteella.
 
Tämä. Jos naiset tekee tätä toisilleen, se on ihan normaalia naisten bondailua. Kärtsä nyt vaan on tollanen omana itsenään ja lavahahmonaan. Voi sitä ihastella miesten kauneutta ihan heteronakin. Annetaan ihmisten pitää suuntautumisensa omana asianaan eikä aleta spekuloimaan. Ainoa mitä tiedetään on se, että hänen kumppaninsa ovat olleet naisia ja todennäköisesti siis on hetero. Ei tätä tarvii sen kummemmin miettiä. Kärtsä tekee lavalla sitä omaa showtaan ja on mitä on siinä roolissa.
Mitä, jos alkaa stondaamaan jos ihastelee miestä, onko silloin automaattisesti gay?
 
Entäs jos lakkaisit olemasta parafani ja keskittyisit vain asioihin, joista tiedetään ja jotka kuuluu faneille. Toi on vain sun haaveilua ja typerää shippisatua. "Suuri ilmoitus" on myös ihan sun keksintöä. K sanoi haastiksessa, että istutti vanhemmat alas keskustelemaan tai jotain sinnepäin. Yksityiselämän asiat ei edelleenkään kuulu faneille, joten anna olla jo. Ehkä puhui erosta, ehkä terveysjutuista, urapaineista, strssistä jne. EI KUULU MEILLE.

Ei kuulu meille, mutta todennäköisesti kyse oli parisuhteen päättymisestä. Olivat pitkään olleet yhdessä, ja varmasti NM oli tullut rakkaaksi myös Jeren vanhemmille.
 

Yhteistyössä