Mode ollut tänään ahkera

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinkahan kauan alla oleva uusi hyvänmielen ketju säilyy sellaisena ennen kuin kyseinen menee ja pilaa senkin

Uusi ketju, jota ei voinut linkata tänne koska se tulkittiin roskapostiksi
Dorka 👵🏻 meni jo sinne uhkaamaan että hän poistaa sen ketjun vaikka siellä ei hänestä ole ainuttakaan mainintaa ollut.

Hänen olematon ymmärryksensä taso on sellainen että kun hänet mainittiin täällä niin hän luulee että hänet on mainittu siellä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 
Pieru-Petri taistelee monella rintamalla.
Elo tää juoksuhaudoissa on nyt määränä lain kohtalon. Emme tienneet kun läksimme silloin mikä määränpäämme on.
Persut vastaan normaalit ihmiset. Ryden sota kiihtyy ja Pieru-Petri on hänen adjutantti.
 
Pieru-Petri taistelee monella rintamalla.
Elo tää juoksuhaudoissa on meille käskynä vain kohtalon. Emme tienneet kun läksimme silloin kuka joskus palata voi.
Persut vastaan normaalit ihmiset. Ryden sota kiihtyy ja Pieru-Petri on hänen adjutantti.
Taistoihin tiemme kun toi
Missä luotien laulu vain soi
Emme tienneet, kun läksimme silloin
Kuka joskus palata voi
Elo tää juoksuhaudoissa on
Meille käskynä vain kohtalon
Ja kenties matkamme määrä
Sodan melskeeseen kadota on
Päivä kun yöks' vaihtui jo
Tuli levoksi pien' tuokio
Ovat unehen vaipuneet kaikki
Missä lämmön suo nuotio
Minä sinua taas muistelen
Näen poskellas viel' kyyneleen
Vaikka taiston kentälle jäisin
Sinun kuvasi on viimeinen
 

Yhteistyössä