K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä oon kattellu tota Karnevaalivideotallennetta niin tuo oli kyllä hyvä keikka! Bändi soitti hyvin ja piti itsensä täysin kasassa huolimatta hetkeä aiemmin velloneesta katastrofista!
Oon niin onnellinen, että siitä on olemassa hyvä tallenne. Mun lempikohtia keikalla olisi ollut Barve Oceana, koska se on vihdoin 3 vuoden jälkeen siirtynyt mun inhokista lemppariksi, ja mua harmitti niin, etten saanut seurata sitä kunnolla paikan päältä, koska etsin vielä reittiä etuosaan! Mutta onneksi se on tuolla tallenteella.
Toinen lempparikohta oli yllättävästi Ngvot. Se tuli niin rentona ja hyväntuulisena välipalapläjäyksenä tuolla, ettei ollut yhtään rasittava renkutus, joka se joskus on ☺️
Sitten illan parhaimmistoa oli Dopamin, ikuinen suosikkini. Se ei ole aina ollut niin hyvä keikasta toiseen, koska bändi on tuntunut vähän kyllästyneen siihen, mutta nyt uudella introlla se oli erityinen herkkupala ja Zame-kuorolaulu toimi upeasti. Kun lakkasin potkimasta tutkainta vastaan ja suostuin siihen, että tässä kohtaa huudetaan niin, toimii.
Bele sanje ei lakkaa keikalla varmaan ikinä toimimasta, se on aina kova ja niin nytkin.
Sekin harmitti, etten nähnyt Muzica za decua, kuulin vain. Miksi sen piti olla niin alussa settiä 😩
Mesto duhov on sellainen, jonka alusta en pidä, mutta kun kitarat alkavat ekan kerran vyöryä päälle, sekin toimii. Pa paa-pa-pa-paa on varmaan historian helpoin yhteishuudatuslaulu yleisön näkökannalta 😊
Metuljia rakastan, mutta pienenä yksityiskohtana se vähän harmittaa, että bändi on häivyttämyt sen minulle parasta kohtaa, sitä taukoa biisin keskellä.
Yhtäkään heikkoa hetkeä ei keikalla ollut, enkä jäänyt kaipaamaan mitään puuttuneistakaan kappaleista. Omamljeno telokin kuultiin. Se oli yksi tämän yleisön suurin suosikki, as it should 😎
Mummo hyvä, tämä ketju ei ole mikään seniilien päiväkirja.
 
Mitä oon kattellu tota Karnevaalivideotallennetta niin tuo oli kyllä hyvä keikka! Bändi soitti hyvin ja piti itsensä täysin kasassa huolimatta hetkeä aiemmin velloneesta katastrofista!
Oon niin onnellinen, että siitä on olemassa hyvä tallenne. Mun lempikohtia keikalla olisi ollut Barve Oceana, koska se on vihdoin 3 vuoden jälkeen siirtynyt mun inhokista lemppariksi, ja mua harmitti niin, etten saanut seurata sitä kunnolla paikan päältä, koska etsin vielä reittiä etuosaan! Mutta onneksi se on tuolla tallenteella.
Toinen lempparikohta oli yllättävästi Ngvot. Se tuli niin rentona ja hyväntuulisena välipalapläjäyksenä tuolla, ettei ollut yhtään rasittava renkutus, joka se joskus on ☺️
Sitten illan parhaimmistoa oli Dopamin, ikuinen suosikkini. Se ei ole aina ollut niin hyvä keikasta toiseen, koska bändi on tuntunut vähän kyllästyneen siihen, mutta nyt uudella introlla se oli erityinen herkkupala ja Zame-kuorolaulu toimi upeasti. Kun lakkasin potkimasta tutkainta vastaan ja suostuin siihen, että tässä kohtaa huudetaan niin, toimii.
Bele sanje ei lakkaa keikalla varmaan ikinä toimimasta, se on aina kova ja niin nytkin.
Sekin harmitti, etten nähnyt Muzica za decua, kuulin vain. Miksi sen piti olla niin alussa settiä 😩
Mesto duhov on sellainen, jonka alusta en pidä, mutta kun kitarat alkavat ekan kerran vyöryä päälle, sekin toimii. Pa paa-pa-pa-paa on varmaan historian helpoin yhteishuudatuslaulu yleisön näkökannalta 😊
Metuljia rakastan, mutta pienenä yksityiskohtana se vähän harmittaa, että bändi on häivyttämyt sen minulle parasta kohtaa, sitä taukoa biisin keskellä.
Yhtäkään heikkoa hetkeä ei keikalla ollut, enkä jäänyt kaipaamaan mitään puuttuneistakaan kappaleista. Omamljeno telokin kuultiin. Se oli yksi tämän yleisön suurin suosikki, as it should 😎
👍
 
Mitä oon kattellu tota Karnevaalivideotallennetta niin tuo oli kyllä hyvä keikka! Bändi soitti hyvin ja piti itsensä täysin kasassa huolimatta hetkeä aiemmin velloneesta katastrofista!
Oon niin onnellinen, että siitä on olemassa hyvä tallenne. Mun lempikohtia keikalla olisi ollut Barve Oceana, koska se on vihdoin 3 vuoden jälkeen siirtynyt mun inhokista lemppariksi, ja mua harmitti niin, etten saanut seurata sitä kunnolla paikan päältä, koska etsin vielä reittiä etuosaan! Mutta onneksi se on tuolla tallenteella.
Toinen lempparikohta oli yllättävästi Ngvot. Se tuli niin rentona ja hyväntuulisena välipalapläjäyksenä tuolla, ettei ollut yhtään rasittava renkutus, joka se joskus on ☺️
Sitten illan parhaimmistoa oli Dopamin, ikuinen suosikkini. Se ei ole aina ollut niin hyvä keikasta toiseen, koska bändi on tuntunut vähän kyllästyneen siihen, mutta nyt uudella introlla se oli erityinen herkkupala ja Zame-kuorolaulu toimi upeasti. Kun lakkasin potkimasta tutkainta vastaan ja suostuin siihen, että tässä kohtaa huudetaan niin, toimii.
Bele sanje ei lakkaa keikalla varmaan ikinä toimimasta, se on aina kova ja niin nytkin.
Sekin harmitti, etten nähnyt Muzica za decua, kuulin vain. Miksi sen piti olla niin alussa settiä 😩
Mesto duhov on sellainen, jonka alusta en pidä, mutta kun kitarat alkavat ekan kerran vyöryä päälle, sekin toimii. Pa paa-pa-pa-paa on varmaan historian helpoin yhteishuudatuslaulu yleisön näkökannalta 😊
Metuljia rakastan, mutta pienenä yksityiskohtana se vähän harmittaa, että bändi on häivyttämyt sen minulle parasta kohtaa, sitä taukoa biisin keskellä.
Yhtäkään heikkoa hetkeä ei keikalla ollut, enkä jäänyt kaipaamaan mitään puuttuneistakaan kappaleista. Omamljeno telokin kuultiin. Se oli yksi tämän yleisön suurin suosikki, as it should 😎
Tän on pakko olla Aito.
 

Yhteistyössä