Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi. Tämä on lähtenyt väärille raiteille. Haluaisin korjata asiat mahdollisimman pian ja perusteellisesti.

Lupaan, että kaikki muuttuu jos vain annat siihen mahdollisuuden. Pyydän, että armahdat ja lupaan olla nöyrä.
Joo, meni ihan väärille raiteille. Aina voi kuitenkin todeta sen, että ihmisiä ollaan ja joskus asiat menee vähän vihkoon. Meni kuitenkin aika siististi ja hallitusti ojaan. Olisi voinut olla paaaljon pahempaakin, niin siinä mielessä ihan hyvin. Jos haluat jutella asioista, niin voit laittaa viestin ja nähdään sitten, mutta en osaa sanoa ilman asiasta juttelua että kannattaako meidän oikeasti yrittää uudestaan. Eikä sunkaan tarvitse sitä tietää, mutta toivoisin että osaisit sanoa ääneen sen ettet tiedä.
 
Joo, meni ihan väärille raiteille. Aina voi kuitenkin todeta sen, että ihmisiä ollaan ja joskus asiat menee vähän vihkoon. Meni kuitenkin aika siististi ja hallitusti ojaan. Olisi voinut olla paaaljon pahempaakin, niin siinä mielessä ihan hyvin. Jos haluat jutella asioista, niin voit laittaa viestin ja nähdään sitten, mutta en osaa sanoa ilman asiasta juttelua että kannattaako meidän oikeasti yrittää uudestaan. Eikä sunkaan tarvitse sitä tietää, mutta toivoisin että osaisit sanoa ääneen sen ettet tiedä.
Tottakai ja oon valmis ottaan ammattilaisen meille avuksi tällä kertaa tosissaan jos sitä haluat. Mä olen hankkiutunut jo terapiaan ja aijon käsitellä omat asiat läpikotaisin, että en tee enää samoja virheitä.

En mä halua hätäisiä päätöksiä tehdä. Kaikessa rauhassa, mutta toivoisin, että ei pidetä radiohiljaisuuttakaan.
 
Tottakai ja oon valmis ottaan ammattilaisen meille avuksi tällä kertaa tosissaan jos sitä haluat. Mä olen hankkiutunut jo terapiaan ja aijon käsitellä omat asiat läpikotaisin, että en tee enää samoja virheitä.

En mä halua hätäisiä päätöksiä tehdä. Kaikessa rauhassa, mutta toivoisin, että ei pidetä radiohiljaisuuttakaan.
Oon iloinen, että haluat oikeasti saada omassa päässäsi kaiken järjestykseen. Mä itseasiassa ajattelin/tunsin, että saisin jotain omia ongelmiani korjattua sun kanssa jos auttaisit mua. Ulkopuoliselle tuskin osaisin avautua, mutta sulle varmasti hiljalleen jos haluaisit kuulla. Samoin sun ongelmat tuntui ymmärrettäviltä ja luonnollisilta korjattavaksi. Tosissani haluaisin yrittää, yliajattelu vaan sotkee sitä tunnetta, niin rauhallinen tahti olisi hyväksi. En tiedä miten saataisiin kommunkointiin heti oikea raide ettei menisi jäiseksi.
 
Oon iloinen, että haluat oikeasti saada omassa päässäsi kaiken järjestykseen. Mä itseasiassa ajattelin/tunsin, että saisin jotain omia ongelmiani korjattua sun kanssa jos auttaisit mua. Ulkopuoliselle tuskin osaisin avautua, mutta sulle varmasti hiljalleen jos haluaisit kuulla. Samoin sun ongelmat tuntui ymmärrettäviltä ja luonnollisilta korjattavaksi. Tosissani haluaisin yrittää, yliajattelu vaan sotkee sitä tunnetta, niin rauhallinen tahti olisi hyväksi. En tiedä miten saataisiin kommunkointiin heti oikea raide ettei menisi jäiseksi.

Puhutaan ja yritetään ymmärtää toisiamme. Mielestäni se olisi kaiken sen arvoista. Meillä on paljonkin mistä kannattaa pitää kiinni.
 
Niin on. Palstalaisetkin huomasi sen (kiitti tsempeistä). Tsemppejä kyllä tarvitaan, koska en tykkää kun sydän hakkaa ja kun pelkkä ajatus tekee sen, niin ei kiva... Olisi helpompaa jos keho rauhoittuisi kokonaan.
Jep...... Annatko mulle vielä mahdollisuuden? Nähdään ja jutellaan. Lupaan, että mulla ei oo mikään kiire ja mennään sun ehdoilla.

Jos.... sä voit sen tehdä niin pyydän, että nähdään huomenna. Lähden kyllä yöksi kotiin, mutta haluaisin halata ja kertoa, että kaikki on hyvin. Keksitään sitten miten selvitään tästä.
 
Jep...... Annatko mulle vielä mahdollisuuden? Nähdään ja jutellaan. Lupaan, että mulla ei oo mikään kiire ja mennään sun ehdoilla.

Jos.... sä voit sen tehdä niin pyydän, että nähdään huomenna. Lähden kyllä yöksi kotiin, mutta haluaisin halata ja kertoa, että kaikki on hyvin. Keksitään sitten miten selvitään tästä.
Lamaannuttaa tosi paljon ne kehon tuntemukset. Ainakin mua. En saa pakotettua itseäni ottamaan ensimmäistä askelta vaikka haluaisin. Monta kertaa oon miettinyt sitä mutten kyennyt siksi että tulee fyysisesti oudon heikko olo. Tiedän, että halaus helpottaisi ja siinä tyhjenisi pää tehokkaasti ajatuksista, jotka kiusaa. Kiitos kun et ikinä painosta. Se tuntuu ihanalta, että halaus voi olla vaan halaus. Mulla on ihan kunnon ikävä sun läheisyyttä, mutta meillä on niin paljon selvitettävää että haluaisin ottaa ihan tositosi hitaasti.

Huomenna mulla vielä olisi vähän poikkeuksellisesti koko päivä täysin vapaata, mutta pelkään ettei kumpikaan meistä osaa ylittää tätä kuilua ja se tekee surulliseksi
 
Lamaannuttaa tosi paljon ne kehon tuntemukset. Ainakin mua. En saa pakotettua itseäni ottamaan ensimmäistä askelta vaikka haluaisin. Monta kertaa oon miettinyt sitä mutten kyennyt siksi että tulee fyysisesti oudon heikko olo. Tiedän, että halaus helpottaisi ja siinä tyhjenisi pää tehokkaasti ajatuksista, jotka kiusaa. Kiitos kun et ikinä painosta. Se tuntuu ihanalta, että halaus voi olla vaan halaus. Mulla on ihan kunnon ikävä sun läheisyyttä, mutta meillä on niin paljon selvitettävää että haluaisin ottaa ihan tositosi hitaasti.

Huomenna mulla vielä olisi vähän poikkeuksellisesti koko päivä täysin vapaata, mutta pelkään ettei kumpikaan meistä osaa ylittää tätä kuilua ja se tekee surulliseksi
Avataan se keskusteluyhteys oikeasti. Riittää, että vastaat mun viestiin. Lupaan olla maailman ymmärtäväisin ihminen. Saat niin paljon sitten aikaa kun tarvitset. Pyydän sua vielä huomenna. Mä alan keskittymään hyvinvointiin ja uraan, mutta halusin kertoa, että kaiken voi saada anteeksi ja kaikki asiat voidaan sopia. Vaikka niissä meniskin sit miten pitkään tahansa.
 

Yhteistyössä