Kyllä huoran saa pois kadulta..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
mutta saako katua pois huorasta? Mietin että ehkä meikäläinenkin nauttii narsistin ala-arvoisesta kohtelusta ei kai sitä muuten paskassa suhteessa olisi..ja kuulemma esim. muijat jotka eroaa hakkaavasta miehestä ottavat seuraavaksi samanlaisen..ehkä ne nauttii siitä..
 
mutta saako katua pois huorasta? Mietin että ehkä meikäläinenkin nauttii narsistin ala-arvoisesta kohtelusta ei kai sitä muuten paskassa suhteessa olisi..ja kuulemma esim. muijat jotka eroaa hakkaavasta miehestä ottavat seuraavaksi samanlaisen..ehkä ne nauttii siitä..
Tuon viisauden kuulin tai luin aikoinaan jostain ja otin neuvosta opikseni.
Elämäni on ollut auvoisaa ja tasapainoista miehettömyyteni aikana. Vain palstan Pierupetri saa joskus minut hiiltymään, mutta ei se vaikuta verenpaineeseeni.
 

Yhteistyössä