V
vierailija
Vieras
Totta.Eivät saaneet ilmeisesti näyttää K:n esiintymistä. Raha-asioita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta.Eivät saaneet ilmeisesti näyttää K:n esiintymistä. Raha-asioita.
Katos Misti kummasti taas paikalla jankkaamassaIhan olen Suomessa.
Ja joksut tuskin ois ottaneet Käärijää ja Devitoa tonne ollenkaan, jos ois pitänyt säästää.Ei ollut rahasta kiinni, vaan tietoinen päätös, ihan on vauras tv-yhtiö tämä.
Mitä ihmeen hienoa on asuissa, jotka hajoaa ekalla käyttökerralla? Ootte te sokeita.Oli ne rikki jo aiemmin, Nacellakin meni rikki. Mut hienot asut, eikä haitannut et vähän ihoa näkyi![]()
Miten se lavallaolo nyt siihen olisi liittynyt, että Kn läsnäolo rauhoitti. K vielä itse kertoi, että Bojan tuli hänen luo ja sanoi watafak, liittyen säähän. Ja olivat varmasti käyneet siinä tsemppaavan keskustelun. Näkihän ne nyt toisiaan ennen keikkaa paljonkin. Ainoastaan pahimman sateen K pakeni autoon.Joo ei nyt varmaan hirveesti Kärpän ansiota ollu, se hääsääjä . Eihän se ollu edes lavalla, kun Bojanin korviin tuli tieto, että kaikki jatkuu ja auku alkoi paistaa ja Bojan alkoi hurrata ja kaikki taputtivat ja läpyttivät![]()
Mene itse seisomaan mutalätäkköön 3 tunniksi pelkissä tennareissa. Sitä ennen käyt suihkussa vaatteet päällä. Ei kuule kiinnosta mutavellissä seisominen. Mä haluan laatua ja ostan suomessakin aina VIP-lipun festareille.Varpaanväleilläkö sitä keikkaa katsotaan? Luulin, että silmillä.
Aivan huikea show ruudulta Suomessa katsottunakin. Ja lopun Novi val oli liikuttava. Paineet purkautuivat poikien kyyneliin, Krisin kaunis silmämeikki valui pitkin poskia, Nacen silmät oli itkusta punaiset ja Bojan ei peitellyt itkuaan.
Ja sitten lavalle tuli paidaton Jere kitaraa rämpytellen ja tyypit tuli halailemaan sitä. Osaako se edes soittaa? Se oli niiiin hienoo.
Naurettavia nää K:ta jonain suurena tähtenä tuolla pitävät, samaa esiintyi jodel.Totta.
Mene itse seisomaan mutalätäkköön 3 tunniksi pelkissä tennareissa. Sitä ennen käyt suihkussa vaatteet päällä. Ei kuule kiinnosta mutavellissä seisominen. Mä haluan laatua ja ostan suomessakin aina VIP-lipun festareille.
Siis visuaalisesti hienot.Mitä ihmeen hienoa on asuissa, jotka hajoaa ekalla käyttökerralla? Ootte te sokeita.
Joo ei ne mitään maailmantähtiä ole, mutta isompia tähtiä kuin Joksut ja lottovoitto oli saada ne tuonne.Naurettavia nää K:ta jonain suurena tähtenä tuolla pitävät, samaa esiintyi jodel.
No onpa nyt taas hauskaa trollailla ja esittää et ois minun kirjoituksia, eilen jo kirjoittelin et joinkin sit sitä sidukkaa ihan täällä hotellihuoneessa.Eikä ole minunkaan, toki suihkuun poistuin.
Voin kuvitella, että Bojan on ollut aivan hermoraunio rankkasateen tultua. Tuossa yhteisen ccc:n jälkeen B kiitteli niin vuolaasti Jerppaa, että uskon Jerpan rauhoittaneen Boitsun mielen ja olemaan menemättä ahdistukseen juuri ennen keikkaa. Kaikesta selvitään. Onhan se meidän Kärtsäri sellainen maadoittava![]()
Siinä mun ympärillä yleisössä porukka ihmetteli mitä B oikein alkoi laulaa kun aloittivat CCC:n. Edes se ei ole mikään kaikkien tuntema biisi Sloveniassa.Joo ei ne mitään maailmantähtiä ole, mutta isompia tähtiä kuin Joksut ja lottovoitto oli saada ne tuonne.
Ihan iloiseltahan se vaikutti ennen keikkaa eikä miltään hermorauniolta.Voin kuvitella, että Bojan on ollut aivan hermoraunio rankkasateen tultua. Tuossa yhteisen ccc:n jälkeen B kiitteli niin vuolaasti Jerppaa, että uskon Jerpan rauhoittaneen Boitsun mielen ja olemaan menemättä ahdistukseen juuri ennen keikkaa. Kaikesta selvitään. Onhan se meidän Kärtsäri sellainen maadoittava![]()
Kännissä kuin käki.Ihan iloiseltahan se vaikutti ennen keikkaa eikä miltään hermorauniolta.
Ihanaa keikkaa kaikille!Siellä on näköjään matka kaikilla kohti KroatiaaToivottavasti on saatu kengät kuivattua.
Keillä KAIKILLA?Siellä on näköjään matka kaikilla kohti KroatiaaToivottavasti on saatu kengät kuivattua.
Näinpä juuri.Siinä mun ympärillä yleisössä porukka ihmetteli mitä B oikein alkoi laulaa kun aloittivat CCC:n. Edes se ei ole mikään kaikkien tuntema biisi Sloveniassa.
Kiusaaja.Jan on ainoa, jolla ei ole kyyneleet silmissä Joksuista tuossa Novi Valin aikana.. ihme flegu kivipatsas
Samaan kiinnitin huomiota.Jan on ainoa, jolla ei ole kyyneleet silmissä Joksuista tuossa Novi Valin aikana.. ihme flegu kivipatsas
Varmaan viisufanit tietää mutta viisut ei ole Sloveniassa yhtä iso juttu kuin Suomessa.Siinä mun ympärillä yleisössä porukka ihmetteli mitä B oikein alkoi laulaa kun aloittivat CCC:n. Edes se ei ole mikään kaikkien tuntema biisi Sloveniassa.