V
vierailija
Vieras
Ei näytä Bojanilta tippaakaan.Bojan leikkaa Jeren hiuksia iltaa varten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei näytä Bojanilta tippaakaan.Bojan leikkaa Jeren hiuksia iltaa varten.
Myöhästyt karnevaaleiltaEi ole että. Just saavuin Ljubljanaan, lento myöhässä.
Mua kiinnostaa enemmän ajatus Bojanista ja Karimista yhteisessä sän….Nyt kannattaisi mennä tervaamaan perse juhannuspäivänä. Pääsee kärttyisästä ja kiukkuisesta olotilasta eroon. Muuten, kun noin triggeröidyt kirjoituksestani, aion tykittää bojere-sisältöä jatkuvalla syötöllä. Varsin mitäänsanomaton tuo vastauksesi. -SAMA
Ei oo. Kyseisen ihmisen nimimerkki BK discordissa alkaa N kirjaimella.Kato Misti paikalla![]()
Mä ajattelen Bojania Putinin kanssa, hot uuhMua kiinnostaa enemmän ajatus Bojanista ja Karimista yhteisessä sän….![]()
Bojan ja PutinMä ajattelen Bojania Putinin kanssa, hot uuh![]()
Eri kuvaEi näytä Bojanilta tippaakaan.![]()
Sinä kun olet ilmeisesti jostain sieltä Balkanilta, niin mitä olet mieltä näistä huhuista, että Dzejla viettäisi taas aikaa Anan kanssa? Että tilanteet ja suhteet olisi hieman muuttuneet?Minulla on sellainen tunne, ettei Dz ole JO:n konsertissa tänä iltana, koska Zagrebin stadionilla esiintyy kroatialainen laulaja, ja Dz laulaisi tämän tyypin kanssa tullakseen viraaliksi ja saadakseen lisää mainetta. Mutta miksi et menisi poikaystäväsi musiikkiuran tärkeimpään konserttiin? Ellei hänen managerinsa "pakota" häntä laulamaan Zagrebissa.
Akin ja Ritan koira?Mä ajattelen Bojania Putinin kanssa, hot uuh![]()
Miksi käyt kompostissa?Minulla on sellainen tunne, ettei Dz ole JO:n konsertissa tänä iltana, koska Zagrebin stadionilla esiintyy kroatialainen laulaja, ja Dz laulaisi tämän tyypin kanssa tullakseen viraaliksi ja saadakseen lisää mainetta. Mutta miksi et menisi poikaystäväsi musiikkiuran tärkeimpään konserttiin? Ellei hänen managerinsa "pakota" häntä laulamaan Zagrebissa.
Se on vähän outoa. En tiedä, onko hän Anan kanssa vai ei. Mutta B:tä ja Dziä ei ole juurikaan nähty yhdessä viimeisten kahden kuukauden aikana. B kuitenkin tykkäsi Dzin edustajan julkaisusta, joten heidän välillään on edelleen jonkinlainen suhde.Sinä kun olet ilmeisesti jostain sieltä Balkanilta, niin mitä olet mieltä näistä huhuista, että Dzejla viettäisi taas aikaa Anan kanssa? Että tilanteet ja suhteet olisi hieman muuttuneet?
En tiedä mitään muuta paikkaaMiksi käyt kompostissa?
No ennoo menossa vielä kolmelta sinne, vanhassa kaupungissa nytten.Myöhästyt karnevaaleilta
Oletko lapsi vai miten sinulla on noin huono kirjoitustaito?No ennoo menossa vielä kolmelta sinne, vanhassa kaupungissa nytten.
Se on kekätossari, älyltään lapsen tasoinen.Oletko lapsi vai miten sinulla on noin huono kirjoitustaito?
Ette te kekän mollaajat kovin aikuisilta tunnu itsekään. Voidaan olla ihan eri mieltä asioista, mutta ei tarvii tollaselle tasolle mennä.Se on kekätossari, älyltään lapsen tasoinen.
Ette te kekän mollaajat kovin aikuisilta tunnu itsekään. Voidaan olla ihan eri mieltä asioista, mutta ei tarvii tollaselle tasolle mennä.
Fckin hottttttHyvä että Kärpyn rakas turvahenkilö on jälleen mukana. K+K.![]()