K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei toi Bojan nyt ihan turha jätkä ole, jos meinaa laulamisen ohessa tehdä nuo kaikki temput, joita harjoittelee. Suomalaisista vastaavaan pystyisi ehkä Robin ja Benjamin. No, Tuisku tietysti, mutta siltä ei nähdä enää mitään.

Oi, kylläpä Jan näyttää pitkältä ja komealta noissa Sipen stooreissa 💓💓

Janilla on kauniit silmät, mutta se ei varsinaisesti iske mun silmiini komeudellaan. Mitä pidempään näitä on katsellut ja seurannut, sitä enemmän olen ruvennut tykkäämään Juresta. Sillä on koko ajan pilke silmäkulmassa ja jonkinlainen jekku mielessä. Ja etenkin nuoruuskuvissaan se on aivan käsittämättömän kaunis.

Janilla on kauniit silmät, mutta se ei varsinaisesti iske mun silmiini komeudellaan. Mitä pidempään näitä on katsellut ja seurannut, sitä enemmän olen ruvennut tykkäämään Juresta. Sillä on koko ajan pilke silmäkulmassa ja jonkinlainen jekku mielessä. Ja etenkin nuoruuskuvissaan se on aivan käsittämättömän kaunis.
Jure ois näistä komein/kaunein, jos hänelle tulisi muutama kilo lisää painoa sekä itseluottamusta.

Miks jodelissa väitetään Käärijän muka olevan osana Joker Outinkin ohjelma-aikaa, enpä kyllä itse käsitä tota infoa noin, eikös siinä vaan peräjälkeen luetella ne esiintyjät, Devito on kyllä koska ei lue aikataulussa erikseen.

Yhteistyössä