Kävikö kukaan seksibussissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et kai sentään millään epämääräisillä busseilla? Keikkabusseilla? ;) Mutta joo K.Souri on fiksu lähes joka asiassa (y)
En tietenkään. Yksi ulkomaanreissu työkavereideni kanssa oli huikea. Reissu opetti paljon elämästä. Eniten jäi mieleen minuun tarrautunut nainen, joka tuli kysymään mitä mieltä olen heidän yhteiskuntarakenteesta. Ei mitään muistikuvaa mitä kieltä hän puhui. Ehkä sen aikainen kielitaitoni riitti kysymyksen ymmärtämiseen.

Hyvin kasvatettuja nuoria miehiä. Hienoa, että Katariina Souri otti asiaan kantaa. Aivojen kehitys tosiaan on vielä kesken hieman alle ja yli kaksikymppisenä. Olin sen ikäisenä maaseudulta Helsinkiin muuttaneena liian hyväuskoinen ja låhdin mukaan seikkailuihin jopa ulkomaille asti.

👍 Näin myös sen.

Mä lähdin itse ulkomaille reissaamaan alle parikymppisenä ja muutin hieman yli kaksikymppisenä ja viivyin useita vuosia. Hyväuskoinen olin varmasti monessa asiassa mutta kokemukset myös opettivat paljon. Onneksi tutustuin mukaviin ja luotettaviin ihmisiin, joista osan kanssa pidän vielä yhteyttä.

Yhteistyössä