K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli. Biisinä oli Jukka Takalon kappale "jokainen on vähän h*mo".
No niinpä tietysti. Olisi vain pitänyt luottaa enemmän AI:in kuin oikeisiin ihmisiin jotka valehtelevat silmät päästään.

Olipa ihme että "Hyvää puuta" oli K:n biisi. Kukaan olisi uskonut ? Varmaan kaikki jotka seuraavat mediaa tiesivät tämän ?

Ps. Mikä ihmeen h...mopakotus täällä on ? Onko siihen lääketieteellistä diagnoosia ?

Avainsana tuo kai. Et siis tiedä mutta oletat. Muistan ainakin yhden kerran, jolloin eturivi antoi paikat lapsille ihan vapaaehtoisesti. Siitä tuli paljon positiivisia stooreja. Luulen myös, että eivät näissä sallituissa edes ole useinkaan paikalla, koska usein eturivissä on lapsia vanhempineen ainakin kuvien perusteella.

Joka tapauksessa ihan sama, mitä tekevät vatsakuvillaan tai eturivipaikoillaan, ovat sen jonotuksellaan ansainneet. Mene itse jonottamaan yhtä kauan. Eniten ärsyttää nämä vapaamatkustajat, joiden pitää saada ilmaiseksi kaikki.
Juu. Aina ollaan kuitenkin kuvia ja videoita katsomassa ja kiimassa niitä odotellaan.

Eniten ärsyttää nää jonottajat, jotka vievät muilta paikat ja mahdollisuudet päästä eteen myös.
Keneltäs ne vie paikat? Kyllä sinne tulee aina joku muukin jonottamaan kuin nämä samat. Et sä sinne eteen pääse, jos tulet vasta viime tingassa. Aina on joku muu, joka on aikaisemmin. Jos puhutaan Ruisrockista, siellä mahtuu eturiviin niin paljon porukkaa, että tää max 10-20 hengen vakioporukka ei todellakaan pysty viemään koko tilaa. Sama juttu pienemmilläkin festareilla. Kateus tässä vaan paistaa.

Shippauksessa ei taida koskaan olla mitään järkeä, oli sitten missä fandomissa tahansa. Se on meidän ihmisten omia toiveita, joita näemme jossakin tietyssä parissa. Rakastan Bojeren kemiaa mutta siitä huolimatta ymmärrän tosiasiat. Ei se estä silti minua shippaamasta, koska shipissä parasta on leikkimielisyys ja luovuus.
Mun mielestä ei ole noi parasta, vaan aidot tunteet. Jos se ei perustu niihin -> vammaista.

Yhteistyössä