V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka sitäkään muka hyväksyy. Itse en vaan jaksa osallistua siihen keskusteluun, kun en seuraa häntä enkä Joksujakaan.Ja sit toi et hyväksytään kuitenkin kaikki Dz:n mollaaminen.
No justhan häntä haukuttiin ja Tsiilaa puolustettiinNo haloo, tämän K:n seuraneidin, ei ole paljoa näkynyt balkanilaisella puolustajia.
Älä valehtele.No justhan häntä haukuttiin ja Tsiilaa puolustettiin![]()
Ehkä täällä sitten on lähinnä Kärtsän faneja, kuten itsekin. En seuraa Joksuja. Tossarit ja shippaajat on olleet aina niitä, jotka ovat haukkuneet kaikki naiset.No haloo, tämän K:n seuraneidin, ei ole paljoa näkynyt balkanilaisella puolustajia.
No poistapa loputkin. Taitaa tuolla olla joku nimimerkkikin. Ainakin siltä vaikuttaisi.Ite poistelen kaiken discord peen ainakin.
”En saa vastattua viestiin, mutta tiedät kenelle tämä on:Älä valehtele.
Olen ilmiantanut ihan jokaisen viestin.No poistapa loputkin. Taitaa tuolla olla joku nimimerkkikin. Ainakin siltä vaikuttaisi.
Luepas näitä viestejä. Just joku sanoi häntä halvan näköiseksi. Haukkumista se on mun mielestä. Paljon muutakin ja pahempaakin on sanottu.Älä valehtele.
Ei ole minun kirjoittama, mutta tottahan toi pääsääntöisesti näyttäis olevan.”En saa vastattua viestiin, mutta tiedät kenelle tämä on:24v on todellakin nuori. Uskomatonta, että puolustelen tässä seijaa, mutta ottaa niin päähän tuollaiset tyrkkyjen kaverit kuten sinä! Seijalla on hyvä kasvojen luusto, eikä varmasti ole tehnyt mitään operaatioita. Ja kaikki toki käyttää jotain filttereitä somessa.”
Tässä suora lainaus mamma sulle omasta postauksestasi. Kummasti lähtee Tsiilan puolustelu käyntiin alentamalla muita![]()
Jaa ei? Käytäpäs aivojasi tai taidat olla yksi näistä discordin nimimerkeistä, jotka tätä harrastavat.Älä valehtele.
Oiskohan vaikka mielipide ja kritiikkiä.Luepas näitä viestejä. Just joku sanoi häntä halvan näköiseksi. Haukkumista se on mun mielestä. Paljon muutakin ja pahempaakin on sanottu.
Joo huomaa heti kuka on kirjottanut, discordista löytyy.”En saa vastattua viestiin, mutta tiedät kenelle tämä on:24v on todellakin nuori. Uskomatonta, että puolustelen tässä seijaa, mutta ottaa niin päähän tuollaiset tyrkkyjen kaverit kuten sinä! Seijalla on hyvä kasvojen luusto, eikä varmasti ole tehnyt mitään operaatioita. Ja kaikki toki käyttää jotain filttereitä somessa.”
Tässä suora lainaus mamma sulle omasta postauksestasi. Kummasti lähtee Tsiilan puolustelu käyntiin alentamalla muita![]()
No onhan se muovinen feikki, ei siitä mihinkään pääseKuka sitäkään muka hyväksyy. Itse en vaan jaksa osallistua siihen keskusteluun, kun en seuraa häntä enkä Joksujakaan.
Mut samanlaiset jutut Dz on haukkumista? Hmm.Oiskohan vaikka mielipide ja kritiikkiä.
Back to basics.Oiskohan vaikka mielipide ja kritiikkiä.
Tarkennus: mun mielestä kumpaakaan ei tarvii arvostella eikä haukkua.Mut samanlaiset jutut Dz on haukkumista? Hmm.
Kumpikaan ei myy halvalla, rakentaneet brändin, joka toimii. Mammat vaan ei kestä menestyneitä nuoria naisia. Ja tietyillä fantasiat kariutuu, mitäs muuta kuin hyökätään naisten kimppuun.Back to basics.
Mielipide ja kritiikki persutellaan. Nyt esität vain väitteen, jolle et tarjoa minkäänlaisia perusteluja. Mitä tarkoittaa halvannäköinen? Että hän myy itseään liian halvalla päinvastoin kuin balkanilainen influ, joka myy itsensä kalliilla? Tuolla väitteelläsi halvennat aivan kaikkia naisia väittämällä, että naiset myyvät itseään, kun ottavat itsestään kuvia. Tällaista misogyniaa ei oikeasti kannata harrastaa. Teet itsestäsi vain typerän kuuloisen. Huomaatko, että minä perustelin väitteeni? Esitin siis mielipiteen.
Ole hyvä. Nyt vain harjoittelemaan, miten niitä mielipiteitä esitetään.![]()
Eivät taida olla keskustelun pääaihe edes, vaan nämä artistit.Tarkennus: mun mielestä kumpaakaan ei tarvii arvostella eikä haukkua.
Ja se oikeuttaa haukkumaan?Eivät taida olla keskustelun pääaihe edes, vaan nämä artistit.
No en minä tiedä miksi mollaat Dzejlaa.Ja se oikeuttaa haukkumaan?
PaljastuitNo en minä tiedä miksi mollaat Dzejlaa.
Omana itsenäni olenkin aina.Paljastuit![]()
Miksi ketään pitäisi mollata?No en minä tiedä miksi mollaat Dzejlaa.