V
vierailija
Vieras
Uskottele itsellesi vaanMitä tää nyt edes tarkoittiSähän just itsekin kommentillasi myönsit et tsiila näyttää nelikymppiseltä. Itse olen ollut aina ikäistäni nuoremman näköinen, kiitos kysymästä
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskottele itsellesi vaanMitä tää nyt edes tarkoittiSähän just itsekin kommentillasi myönsit et tsiila näyttää nelikymppiseltä. Itse olen ollut aina ikäistäni nuoremman näköinen, kiitos kysymästä
![]()
Mahtuu oikein hyvin, mutta kun porukoiden munasarjat alkaa heti tuottaa isä-settiä kun Käärijä hipaiseekin lavalla jotain Nasse sedän boleroon pukeutunutta pikkunilviäistä!Entäpä se vaihtoehto, että yksinkertaisesti ei halua perustaa perhettä just tämän nykyisen tilanteensa ja uransa takia. Mahtuisko sun mikroskooppiseen ainoaan aivosoluun tällainen ajatus.
Koska ne teinit ei pääse keikoille, jos ikäraja on usein K18. Mirellan keikoista tosi moni on S. Kuumaan keikoilla on minusta todella paljon yli 50v. naisia.Kukaan täällä ei ole lytännyt yhtään mitään.
Teinit vaan sattuu pitää enemmän Kuumaasta,Turistista,Mirellasta ja pieni vähemmistö Käärijästä.
Oli miten oli, niin JO:n suomalaiset fanit on keskimääräistä ylipainoisempiaKuumaan ja Turistin keikoilla niitä keski-ikäisiä vasta onkin. Käärijäkin vaikuttaa olevan suositumpi teinien keskuudessa kuin Kuumaa.
Niinpä. Nämä matamit vie tilaa muilta faneilta.Oli miten oli, niin JO:n suomalaiset fanit on keskimääräistä ylipainoisempia
Ai kun kiva, tässä siis ihan sulle:
Tsiila Tsiila Tsirpukka,
Balkanin pikku influkukka.
Somen täyttää meikki ja vaate,
kaupallisuus on läheinen aate.
Ikää on vasta parikymmentä,
vaan tyyli huutaa viisikymmentä.
Kuin hienostorouva konsanaan,
hän kääntyy kameran suuntaan taas.
Kaunis on profiili, poski ja huuli,
mutta puuttuu se kuuluisa luonteen tuuli.
Karismaa vaan ei puristettua saa,
kun Tsiila taas keikistää kameraan.
Ja luojan kiitos näin onTeinit on todella pieni vähemmistö Käärijän faneista. Voitte jankata täällä ikuisuuksiin, mutta niin se vaan on. Suurin osa on yli 40.v eli reippaasti yli keski-iän. Sen jälkeen tulee lapsifanit.
Ootpas sä katkera. Tuolla ”otuksella” on asiat paremmin kuin hyvin. On ystäviä ja kollegoita joiden kanssa voi pelleillä, rakastavat vanhemmat ja musiikinteko. Mitäs itse elämässäsi teet? Oot täällä kompostissa, raah!Huhhuh, ei ole tuollakaan otuksella mitään muuta avuja elämässä kuin pelleillä bändikaverin kanssa. Äidin luona asunut ihan viimeaikoihin ja mamman tississä edelleen kiinni. Osaakohan edes alkeellisia normaleja arjen asioita.
Voisiko heiltä periä kahden lipun hinnan? Riippuen matamin tilavuudestaNiinpä. Nämä matamit vie tilaa muilta faneilta.
Voisiko saada rakkausrunon Tsiilasta ja Boitsusta.Ai kun kiva, tässä siis ihan sulle:
Tsiila Tsiila Tsirpukka,
Balkanin pikku influkukka.
Somen täyttää meikki ja vaate,
kaupallisuus on läheinen aate.
Ikää on vasta parikymmentä,
vaan tyyli huutaa viisikymmentä.
Kuin hienostorouva konsanaan,
hän kääntyy kameran suuntaan taas.
Kaunis on profiili, poski ja huuli,
mutta puuttuu se kuuluisa luonteen tuuli.
Karismaa vaan ei puristettua saa,
kun Tsiila taas keikistää kameraan.
Ehdottamasti, joiltakin täytyy periä kolmen lipun hinta.Voisiko heiltä periä kahden lipun hinnan? Riippuen matamin tilavuudesta
Mä manifestoin tätä kanssaVoisiko saada rakkausrunon Tsiilasta ja Boitsusta.![]()
Bojan näkee painajaisia suomalaisnaisten karvaisista suonikohjusääristäBojan oli kuulemma valittanut, et heidän suomalaiset fanit on niin vanhoja ja karvaisia naisia. Se kulahtaneen Marimekko tunikan löyhkä on jäänyt hänen sieraimiin asumaan.
Ei voi, tulee oksennusVoisiko saada rakkausrunon Tsiilasta ja Boitsusta.![]()
Viimeksi Kuumaan keikalla suurin osa oli meitä keski-ikäisiä ja minä olin yksi heistä. Ei kiinnosta nämä ikärasistit täällä, eikä he estä minua käymästä keikoilla.Ja luojan kiitos näin onKuumaan keikoille ei voi enää mennä kiljuvien teinifanien takia
![]()
Miksi näkisi? Onko oletuksena, että hänen täytyy maata jokaisen faninsa kanssa, vai miksi häntä kiinnostaisi jonkun suonikohjusääret? Ja tiedoksesi vain, että nuo etelämmän naiset ja miehet vasta karvaisia ovatkin!Bojan näkee painajaisia suomalaisnaisten karvaisista suonikohjusääristä
Haluaisin kuulla lisää ikäjuttuja. Kerrothan koko yön lisää, ja huomenna jatkat sittenKärtsän keikoilla on kaikenikäisiä. Sehän on hyvä asia vain.
Mikäs katkera vanhapiika siellä sanailee. Aika yököttävää settiä päästelet viattomasta lapsesta. Selkeästi K osaa toimia lasten kanssa ilman teennäisyyttä ja mun mielestä se on ihailtava piirre ihmisessä. Oma veikkaukseni on silti se, että tällä hetkellä oma ura ajaa mahdollisten perhehaaveiden edelle.Mahtuu oikein hyvin, mutta kun porukoiden munasarjat alkaa heti tuottaa isä-settiä kun Käärijä hipaiseekin lavalla jotain Nasse sedän boleroon pukeutunutta pikkunilviäistä!![]()
Kaikki joilla on silmät päässä näkevät että Käärijän keikoilla käyvät pääasiassa yli 60 v. naiset. Ihan turha on taistella näitä faktoja vastaan, kun todisteet löytyvät keikkavideoista.Kärtsän keikoilla on kaikenikäisiä. Sehän on hyvä asia vain.
Noh, ei ne kaikki sloveenifanitkaan ole teinejä. Viime viikon podcastissa taisi molemmat haastateltavat fanit olla jo kolmenkympin paremmalla puolella. Karvaisuudesta en tiedä, kun en ole kiinnostunut tutkimaan tätä muista ihmisistä.Bojan oli kuulemma valittanut, et heidän suomalaiset fanit on niin vanhoja ja karvaisia naisia. Se kulahtaneen Marimekko tunikan löyhkä on jäänyt hänen sieraimiin asumaan.
Ai puhuitkin ilmeisesti Bojanista. Osui Käärijän kohdalla kuvailu niin nappiinHuhhuh, ei ole tuollakaan otuksella mitään muuta avuja elämässä kuin pelleillä bändikaverin kanssa. Äidin luona asunut ihan viimeaikoihin ja mamman tississä edelleen kiinni. Osaakohan edes alkeellisia normaleja arjen asioita.
Ihanaa. Voisin ottaa autiolle saarelle mukaan ainoastaan kompostin ikäjututKaikki joilla on silmät päässä näkevät että Käärijän keikoilla käyvät pääasiassa yli 60 v. naiset. Ihan turha on taistella näitä faktoja vastaan, kun todisteet löytyvät keikkavideoista.
Etkö tiedä että Käärijän suurimman idolin klassikkohahmon klassikkojuttuja on juurikin "pikku nilviäiset. Et.Mikäs katkera vanhapiika siellä sanailee. Aika yököttävää settiä päästelet viattomasta lapsesta. Selkeästi K osaa toimia lasten kanssa ilman teennäisyyttä ja mun mielestä se on ihailtava piirre ihmisessä. Oma veikkaukseni on silti se, että tällä hetkellä oma ura ajaa mahdollisten perhehaaveiden edelle.