V
vierailija
Vieras
Mikke oli mainittu "ei -kuumaksi"Ai toi Minttu juttu, et joku aikoo katsoa hänen esiintymisen kanssa vai mistä ihmeestä puhut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikke oli mainittu "ei -kuumaksi"Ai toi Minttu juttu, et joku aikoo katsoa hänen esiintymisen kanssa vai mistä ihmeestä puhut?
Missä? Hyi helvetti ny.Joku pöllöpää vetäny vaan M:n nimen mukaan Jodelin ketjuun mollatakseen, aika epäreilua. Taitaa olla katkera kun viisukuvissa kesti 3 vuotta eikä ollu mitään salaisilta Bojan-jatkoilta![]()
Höps, K on itse tehnyt sydänsilmästoorejaToivottavasti ei aleta shipata tai Karim nostaa kytkintä
Yhden ihmisen toimesta ja muut sit ojensi, onpa kamalaa.Mikke oli mainittu "ei -kuumaksi"
No ei ollut mitään sen ihmeellisempää Mikestä, joku hiukan liioittelee.Missä? Hyi helvetti ny.
No minusta ei vaikuttanut siltä, vaan et ihmiset pitää sitä vaan kuumana, plus tuolta ne paritusjutut lähtis myös aika nopeaan.Ei voisi vähempää kiinnostaa bojere. Lähinnä vaan pistänyt silmään että on sellasta läähätystä Karimista, että melkein voisin kuvitella sen olevan täältä tullutta yritystä vähitellen kääntää sinnekin shipiksi. Kylhän Bojan mainitaan samalla tavalla joskus siellä.
Luulen, että suurin osa ihmisistä ei harrasta mitään shippaamista. Ihan on vaan mukava nähdä, että Kärtsä ja Karim selkeästi tulevat hyvin toimeen keskenään ja viihtyvät toistensa seurassa, mikä sekin ilahduttaa tässä nykyään aika riitaisassa maailmassa.Ei voisi vähempää kiinnostaa bojere. Lähinnä vaan pistänyt silmään että on sellasta läähätystä Karimista, että melkein voisin kuvitella sen olevan täältä tullutta yritystä vähitellen kääntää sinnekin shipiksi. Kylhän Bojan mainitaan samalla tavalla joskus siellä.
Jeops, tää on vaan sellaista kivaa hassuttelua, eikä mitään paukapäistä bojerointia / tossarointia.Luulen, että suurin osa ihmisistä ei harrasta mitään shippaamista. Ihan on vaan mukava nähdä, että Kärtsä ja Karim selkeästi tulevat hyvin toimeen keskenään ja viihtyvät toistensa seurassa, mikä sekin ilahduttaa tässä nykyään aika riitaisassa maailmassa.
Kärtsä itse on tosiaan laittanut Karimista ns. romanttista kontsaa. Sydänsilmin. Mun mielestä ne on kauniita yhdessä ja erikseen.
Aika kuuma kaksikko "kivaan hassutteluun"Jeops, tää on vaan sellaista kivaa hassuttelua, eikä mitään paukapäistä bojerointia / tossarointia.
Voi hyvänen aika, tukee artistia pöljä.Käärijä tykkäilee ahkerasti Mintun (Artisti) kuvista. On niin Käärijän tyyppiä toi Minttu, toisaalta niin on myös Olga. Toisaalta kyllä minäkin pidän Minttua HOT:ina.
Tietynlaista artistia....Voi hyvänen aika, tukee artistia pöljä.
Sä nyt kiinnität huomiota vain tiettyihin juttuihin. Itse olen nähnyt tykkäyksiä vaikka kenen postauksissa: esim. Turisti, Senya, Olga, yhden ulkkismetallibändin naisbasistin postauksissa, Lis Sis Nora sit vaikka Erika ym.Tietynlaista artistia....
Puhumattakaan Joost ja muut kamut.Sä nyt kiinnität huomiota vain tiettyihin juttuihin. Itse olen nähnyt tykkäyksiä vaikka kenen postauksissa: esim. Turisti, Senya, Olga, yhden ulkkismetallibändin naisbasistin postauksissa, Lis Sis Nora sit vaikka Erika ym.
Kiitos, onhan täällä vielä sentään ees jotain trollaus yritystä.Karim on kyl kuuma. Ei tollanen lahjakas ja seksikäs vonkale mitään Kärtsää ottaisi, vaan Bojanin.