V
vierailija
Vieras
Oonks mä nyt melkein sukua moviestarille kun täällä pyöritään?!Löysin itseni tuolta Käärijän After movielta, vaikkei se mikään leffa ollutkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oonks mä nyt melkein sukua moviestarille kun täällä pyöritään?!Löysin itseni tuolta Käärijän After movielta, vaikkei se mikään leffa ollutkaan.
Ootteko huomanneet, että Eurodiscon after partyista tai mistään muualtakaan siihen liittyvästä ei ole ilmaantunut julkisuuteen minkäänlaisia kohu-uutisia? Tyypit pitivät todella salaiset jatkot tai sitten on vain niin, ettei Kärtsä enää kiinnosta, ja bileet pidettiin sellaisella porukalla, ettei siihen kuulunut ketään
Ei tullut mieleenkään odottaa sieltä mitään ns. kohu-uutisia.Ootteko huomanneet, että Eurodiscon after partyista tai mistään muualtakaan siihen liittyvästä ei ole ilmaantunut julkisuuteen minkäänlaisia kohu-uutisia? Tyypit pitivät todella salaiset jatkot tai sitten on vain niin, ettei Kärtsä enää kiinnosta, ja bileet pidettiin sellaisella porukalla, ettei siihen kuulunut ketään "julkkista".
Mitähän ihmettä tarkoittaa 'settilistan ohkaisuus"??![]()
Käärijä valloitti Veikkaus-areenan – ”Lama on ohi!” sanoo asiantuntija ja perkaa historiallisen illan
Podcast vie kuulijat suoraan loppuunmyydyn Veikkaus-areenan sykkeeseen, missä Käärijä tarjoili eurodisko-spektaakkelin, jollaista Suomessa on harvoin nähty.www.apu.fi
No siis tosta kyllä samaa mieltä, missä esim. Takavoltti, ja sit muita hyviä vanhemmista biiseistä, collabeita toki paljon esillä.Mitähän ihmettä tarkoittaa 'settilistan ohkaisuus"??
Tekoäly on tehnyt tiivistelmän tuosta podcastista, ei koko arviota. Kuuntele se juttu, niin tajuat. Tosin tuo settilistan ohkaisuus ei varsinaisesti avaudu muuten kuin että sillä ehkä viitattiin, ettei Käärijällä ole kovin montaa omaa hittiä. Ei ollut varsinaisesti arvostelu vaan enemmänkin sellainen ihailu, että pystyi vetämään loistavan shown, vaikka osa biiseistä ei ollutkaan tunnettuja.Tossa jutussa muuten lukee tekoälyn kirjoittama, toimittajan tarkastama. Miten tekoäly voi kirjoittaa arvion konsertista?!?
Ktiittiikkiähän tuo ohkaisuus nimenomaan oliTekoäly on tehnyt tiivistelmän tuosta podcastista, ei koko arviota. Kuuntele se juttu, niin tajuat. Tosin tuo settilistan ohkaisuus ei varsinaisesti avaudu muuten kuin että sillä ehkä viitattiin, ettei Käärijällä ole kovin montaa omaa hittiä. Ei ollut varsinaisesti arvostelu vaan enemmänkin sellainen ihailu, että pystyi vetämään loistavan shown, vaikka osa biiseistä ei ollutkaan tunnettuja.
Juuri niin.Ktiittiikkiähän tuo ohkaisuus nimenomaan oli
Eikä ollut. Taas on luetun ja kuulun ymmärtämisessä ongelmia.Ktiittiikkiähän tuo ohkaisuus nimenomaan oli
Sinulla meinaan.Eikä ollut. Taas on luetun ja kuulun ymmärtämisessä ongelmia.
Settilistan ohkaisuus herätti myös kriittistä analyysia = negatiivinen puoli, kritiikki.Sinulla meinaan.
Tämä "kritiikki" ei ollut varsinaisesti arvostelevaa ja negatiivissävytteistä, vaan toteavaa. Olen kyllä eri mieltä myös asiasta. K:lla on paljonkin hittejä, pääosin collabeja, mutta tämän tyyppi ei niitä huomioinut, kun eii varmaan edes tiedä, että niistä useimmat ovat K:n tiimin tuotoksia.Eikä ollut. Taas on luetun ja kuulun ymmärtämisessä ongelmia.
Huomaa tosiaan, ettet ymmärrä edes suomenkieltä. Kriittinen ajattelu on esim asioiden perusteltua arviointia, kyseenalaistamista ja objektiivista analysointia ja taide- tai musiikkikritiikki on sen arvosteltavan jutun eri puolien analyysiä oli ne hyviä tai huonoja. Kritiikki ei aina ole negatiivista, toope.Settilistan ohkaisuus herätti myös kriittistä analyysia = negatiivinen puoli, kritiikki.
Kekätossari on suurin fani.On hällä iso fanijoukko ficcikirjailijalla ku joka päivä kaipaillaan.
Ei ollut minun viestejä noissa kyselyissä että.Kekätossari on suurin fani.
Niin olet suurin fani.Ei ollut minun viestejä noissa kyselyissä että.
Ei ollut minun viestejä noissa kyselyissä että.
Joku nyt vaan trollaa taas tai haaveilee, että olis jotain juoruttavaa. Mut kun ei ole.Miksi jostain jatkoista olis kohuja? Tai mediassa mitään?![]()