V
vierailija
Vieras
Uskomatonta. Nelikymppinen mamma buuamassa hädin tuskin 20v täyttäneille kundeille.Ei ole tavallisesti aikuisen ihmisen käytöstä, tässä asiassa minä en kyseistä ihmistä puolustele.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskomatonta. Nelikymppinen mamma buuamassa hädin tuskin 20v täyttäneille kundeille.Ei ole tavallisesti aikuisen ihmisen käytöstä, tässä asiassa minä en kyseistä ihmistä puolustele.
No voi yhyy. Miksi ihmiset aina esittää kaikenlaista? Miksi ette sano suoraan samaa? Kun kuitenkin iso osa oli ihan kypsänä ko bändiin.Paska biisi, tuokaa nyt jo se Joker Out tälläistä jodelin mukaan huudellut.
Vaikka Joksuillehan se viesti kannattais ja ennen buukkauksia jo, laittaa.No voi yhyy. Miksi ihmiset aina esittää kaikenlaista? Miksi ette sano suoraan samaa? Kun kuitenkin iso osa oli ihan kypsänä ko bändiin.
Aikuisia olivat ja heitä oli viisi. Vai neljä.Uskomatonta. Nelikymppinen mamma buuamassa hädin tuskin 20v täyttäneille kundeille.
Oli varmasti areenallakin monella mielessä Joksujen keikan aikana, mutta siellä ihmiset osasivat käyttäytyä.No voi yhyy. Miksi ihmiset aina esittää kaikenlaista? Miksi ette sano suoraan samaa? Kun kuitenkin iso osa oli ihan kypsänä ko bändiin.
Hohhoijaa, ja joku vielä kehtas väittää meitä samaksi ihmiseksi. Kaikkea ei tartte sanoa ääneen ensinnäkin, vaikka niin ajattelisi.No voi yhyy. Miksi ihmiset aina esittää kaikenlaista? Miksi ette sano suoraan samaa? Kun kuitenkin iso osa oli ihan kypsänä ko bändiin.
Mutta eivät ole enää oman ikäluokkani musiikkia, nuo nuoruusvuosien herkkisjutut ei enää saa mua heitä kuuntelemaanItse voin sanoa henk. koht. että mä ihan pidän siitä Pilvet Pilvet -yhtyeestä. Vaikkakaan en pitänyt siitä, että ylipäätään oli lämppäri. Mutta en nyt silti jotenkin osaa järkyttyä, jos joku siellä on heille huudellut![]()
Ehkä ei ok, kun ovat vain kerran lämpänneet, noi on siellä ilmeisesti aina, niin ehkä kirvoittaa eri tunnelman.Oli varmasti areenallakin monella mielessä Joksujen keikan aikana, mutta siellä ihmiset osasivat käyttäytyä.
Eiköhän muffari buuannut siellä vauvalasselle ja muille myösOli varmasti areenallakin monella mielessä Joksujen keikan aikana, mutta siellä ihmiset osasivat käyttäytyä.
Ehkä niistä ei tarttis lämppärinä kärsiä, jos kaikki ois rehellisiä. Ei tarvii haukkua, mutta onko pakko esittää pitävänsä.Hohhoijaa, ja joku vielä kehtas väittää meitä samaksi ihmiseksi. Kaikkea ei tartte sanoa ääneen ensinnäkin, vaikka niin ajattelisi.
Siellähän oli paljon heidän faneja paikalla. Jos vituttaa lämppäri niin tulee paikalle vasta sen jälkeen.Ehkä ei ok, kun ovat vain kerran lämpänneet, noi on siellä ilmeisesti aina, niin ehkä kirvoittaa eri tunnelman.
Ei tarvi esittää mutta voi olla hiljaaEhkä niistä ei tarttis lämppärinä kärsiä, jos kaikki ois rehellisiä. Ei tarvii haukkua, mutta onko pakko esittää pitävänsä.
Ai se oikeuttaa? Paska biisi se on ensimmäisellä kerrallakin, saako sen vasta kolmannella kerralla huutaa?Ehkä ei ok, kun ovat vain kerran lämpänneet, noi on siellä ilmeisesti aina, niin ehkä kirvoittaa eri tunnelman.
Uransa alussa ovat, yleisesti tätä nyt on moitittu, vaikka yksi ihminen oiskin eri mieltä.Aikuisia olivat ja heitä oli viisi. Vai neljä.
Eihän se käy, jos haluaa eteen.Siellähän oli paljon heidän faneja paikalla. Jos vituttaa lämppäri niin tulee paikalle vasta sen jälkeen.
Joksut on halunneet, kunnioitapa sitä.Ehkä ei ok, kun ovat vain kerran lämpänneet, noi on siellä ilmeisesti aina, niin ehkä kirvoittaa eri tunnelman.
No itse ainakin ymmärsin, että monia alkoi ketuttaa just se, kun nää on pakko kuunnella aina ensin.Ai se oikeuttaa? Paska biisi se on ensimmäisellä kerrallakin, saako sen vasta kolmannella kerralla huutaa?
Ei ilmeisesti ole, oishan siitä jodelissa, vain pienessä paikassa raasu kehdannut.Eiköhän muffari buuannut siellä vauvalasselle ja muille myös
En usko, että erityisemmin halusivat, ihmettelenkin, miksi buukkasivat heidät. Ainoa syy, jonka keksin on se, että ajattelivat saavansa sillä myytyä lippuja vielä Pilvien omille faneille. Toivottavasti niitä meni koska eikös Joksut joudu muuten vain maksamaan siitä ilosta heille, että tulivat.Joksut on halunneet, kunnioitapa sitä.
Mitä ihmeen monia?No itse ainakin ymmärsin, että monia alkoi ketuttaa just se, kun nää on pakko kuunnella aina ensin.
Ehkä häntä ärsytti kun tiesi monien sit kuitenkin esittävän.Ei tarvi esittää mutta voi olla hiljaa