K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin kun eläytyä ja nauttia ei voi muuta kuin nousemalla seisomaan ja blokkaamaan muidenkin näkyvyyden? Voi järjen köyhyyttä.
Jos haluat ehdottomasti seisoa, niin hankit liput permannolle. Jos taas hankit liput istumakatsomoon, niin hyväksyt sen, että sun takana saattaa olla lapsia (eivät näe seisovien aikuisten takaa) tai henkilöitä, jotka eivät jostain syystä pysty/halua seisoa keikan ajan. Jos näin on, niin tyydyt kohtaloosi ja istut itsekin.
Mihin ihmeeseen on nykyihmisiltä kadonnut toisten ihmisten huomioonottaminen? Vain minulla ja minun oikeuksilla on merkitystä.
Niin ja ootko kokeillut, istualtaankin voi tanssia? Kokeilepa joskus. Ihmettelinkin kun meidän edessä oli naisporukka, joiden oli pakko nousta seisomaan, mutta sitten se "tanssiminen" oli sellaista vienoa, tuskin havaittavaa pepun keinuttelua. Että tätä varten oli pakko nousta seisomaan ja blokata näkyvyys kahdelta taaemmalta riviltä. En nyt sanois miksikään bailaamiseksi.
Tää on hyvä pointti. Sama kun jäis motarille ajamaan 70 km tunnissa

Ficcikirjailijan kasvoillaan ja nimellään esiintymisen ymmärrän, koska on sentään jotain järkisisältöä siellä, pääsy discord ryhmään ja kirjallisuusasiaa esim.
Ficcikirjailijaa ei ollut vaikea erottaa kuluneena viikonloppuna. Toki sekin hieman auttoi (tunnistamisessa), että olin katsellut yhden you tube -haastattelunsa. Jotenkin tuli tunne, että haluaa olla erottautuva ja erikoinen. Mikäs siinä.

Yhteistyössä