V
vierailija
Vieras
Sinulle tuttuaItselleen reagointi on kyllä varmasti jännää, mut älä nyt jaksas tukkia palstaa. Tänään tapahtuu!!!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinulle tuttuaItselleen reagointi on kyllä varmasti jännää, mut älä nyt jaksas tukkia palstaa. Tänään tapahtuu!!!![]()
Menikö tena väärään kurkkuunItselleen reagointi on kyllä varmasti jännää, mut älä nyt jaksas tukkia palstaa. Tänään tapahtuu!!!![]()
No sitä suuremmalla syyllä, Jeren vuoksi niitä ei ollut viisuissaSiksi onnellista aikaa
Paitsi että viimeinen kerta ilman ahdistusta oli loma Kyproksella Jeren kanssa. Senkin hän kertoi vastikään podcastissa.
Sinähän täällä jaksat tukkia palstaa näillä limaisilla jutuillasi. Esim. minä en osallistunut tuohon keskusteluun ollenkaan. On siis muitakin, jotka ei arvosta näitä lässytyksiä. Halusitte perustaa discordin, jotta saatte olla rauhassa shippikuplassanne. Kysymys kuuluukin, miksette pysy siellä?Itselleen reagointi on kyllä varmasti jännää, mut älä nyt jaksas tukkia palstaa. Tänään tapahtuu!!!![]()
Päättelemällä, koska harkkoihin siinä oltiin ilmeisesti menossa.Mistä linssiheijastuksesta näkee?
Niin, voihan se olla senkin tyyppinen tragedia, että tunteet tulivat Bojanille yllätyksenä.
Sinähän täällä jaksat tukkia palstaa näillä limaisilla jutuillasi. Esim. minä en osallistunut tuohon keskusteluun ollenkaan. On siis muitakin, jotka ei arvosta näitä lässytyksiä. Halusitte perustaa discordin, jotta saatte olla rauhassa shippikuplassanne. Kysymys kuuluukin, miksette pysy siellä?
Jerppuliinin haaremissa kaikki maadoittuuJa tämänhän myös muut bändin jäsenet kertoivat pian viisujen jälkeen. Yltiöpanikoiva Bojan rauhoittui Jeren kanssa. Bojan on varmaan äärimmäisen raivostuttava panikoidessaan. Duracell-pupu jo ilman paniikkia, mitä sitten silloin. Olivat onnellisia, että saivat tyrkätä sen Jeren kanssa ties mihin.
Mä vieläkin mietin sitä, että lensi varta vasten kattomaan K:n Coloradon keikkaa![]()
Tuon vielä ymmärrän, mutta viime kesänä oli Jurvassa seuraamassa Kärtsän perhekeikkaa, joka oli keskellä päivää. Moniko täällä olijoista edes tietää, missä Jurva on.
Päättelemällä, koska harkkoihin siinä oltiin ilmeisesti menossa.
No joo, mä tosin tykkäsin myös Morganista ja Koviksestakin... Saas nähdä kuultaisko jompaa kumpaa. Tuskin.Ainoo hyvä vanhan tuotannon helmi tuo remiksi ja sekään ei ollut Käärijän oma tekele. Alkuperäinen Rockrock oli sysisurkea
Alan on kyllä tosi paljon kulkenut viime aikoina mukana vaikka missä. Toinen tällä hetkellä läheltä usein löytyvä on Karim.Jerppuliinin haaremissa kaikki maadoittuuAlan on tällä hetkellä läheisin
![]()
Jokerit on silti hänen PERHEHaaremi kohta koossa![]()
Mä en ainakaan halunnut.Sinähän täällä jaksat tukkia palstaa näillä limaisilla jutuillasi. Esim. minä en osallistunut tuohon keskusteluun ollenkaan. On siis muitakin, jotka ei arvosta näitä lässytyksiä. Halusitte perustaa discordin, jotta saatte olla rauhassa shippikuplassanne. Kysymys kuuluukin, miksette pysy siellä?
Oisko se vastaantuleva auto joka heijastuu?Oranssia jotain näkyy pelkääjän paikalla kun suurentelen, ehkä puhelin
jep ja eikös tuolta sitten ottanut Kärppylin mukaan sinne Tallinnan keikalle.
Mitä väliä, kun ei voi vielä olla Bojan?Oisko se vastaantuleva auto joka heijastuu?