V
vierailija
Vieras
En luottaisi tähän.Miksei vierailisi? Ihan varmana Joksut tai osa on lavalla Kn areenakeikalla la..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En luottaisi tähän.Miksei vierailisi? Ihan varmana Joksut tai osa on lavalla Kn areenakeikalla la..
Je(r)p!Jerptoniinikin käy, koska Jerppa![]()
Ei SuomessaKuka sitä pellebändiä nyt menisikään katsomaanSolistikin varmaan pyörtyy paniikissa.
Niin siis sinä Aidon-kiusaaja-trolli, joka oot aina ilkeä.Hyi pidä nämä tiedot itselläsi.
Ei voi olla totta, pistin itse ko kuvan googlen kuvahakuun, ja sieltä tuli vastaukseksi; Venetsian kenttä! Nyt vain tutkimaan, moneltako koneen pitäisi olla SuomessaNyt sherlokit hommiin, millä kentällä Kiki juo kahvia?!
Ja taas heitit vähän vettä kiukaalle, jatketaan siis!Vieläkö täällä haaveillaan kahden heteron suhteesta. Eikö jo ois aika päästää irti.
Omana itsenäni olen. Mene pois trolli.Satunnaisille kurkkijoille tiedoksi, että tämä on vain typerä trolli, joka on aina myös ilkeä muille. Ei Aito.
Miltähän kentältä Joksut ovat lähdössä, onko joku jo selvittänyt!!!?
Eli moneltako ovat Hki-Vantaalla. Onkohan mikään naikkonenkaan mukana, kun ei tietenkään muillakaan bändin jäsenillä ole ikinä ollut, plus naisia nyt ei muutenkaan tarvita häiritsemään brotherhooden jälleennäkemistä
Plus miksi ilmoittelisivat noin lähtemisistään, jos eivät edes hiukan haluaisi, että siellä ois faneja vastassa kentällä?![]()
Siihen ei oikein se kuvio sovi, että mukana olisi Dzejla![]()
Pentti Liedosta on ainakin menossaMummojen hellanlettas bändi. Pappailevat lavalla pierunhaisteluilmeillään.
Dzejla voi tulla erikseen lauantaina. Tai vasta sunnuntaina, jos haluaa vain Tavastialle. Tulee Markon kanssa tai yksin.Miltähän kentältä Joksut ovat lähdössä, onko joku jo selvittänyt!!!?
Eli moneltako ovat Hki-Vantaalla. Onkohan mikään naikkonenkaan mukana, kun ei tietenkään muillakaan bändin jäsenillä ole ikinä ollut, plus naisia nyt ei muutenkaan tarvita häiritsemään brotherhooden jälleennäkemistä
Plus miksi ilmoittelisivat noin lähtemisistään, jos eivät edes hiukan haluaisi, että siellä ois faneja vastassa kentällä?
Siihen ei oikein se kuvio sovi, että mukana olisi Dzejla![]()
Dzejla voi tulla erikseen lauantaina. Tai vasta sunnuntaina, jos haluaa vain Tavastialle. Tulee Markon kanssa tai yksin.
Vieläkö täällä haaveillaan kahden heteron suhteesta. Eikö jo ois aika päästää irti.
Kyllä mä olen sitä mieltä, että suurin syy oli Bn oma pelkuruus. Siitä kertoo esim. se, että joka kerta höpsöttelyn jälkeen piti aloittaa ne heterovakuuttelut.Tämä. Mä sanoin jo heinäkuussa 2023, että se, mihin suuntaan asiat menivät Jeren kanssa, oli se syy. Enkä siis edelleenkään syytä Jereä. Asiat menevät niin kuin ne menevät. Bojan jos oli päätä pahkaa rakastunut, kuten Bluzassakin kirjoittaa, niin ei vain voinut toiveilleen ja tunteilleen mitään. Varmasti pitivät tiiviisti yhteyttä, mutta jos siinä kävi ilmi, vaikka miten lempeästikin, että Jere ei ala suhteeseen, niin pakkohan sen on ollut järkyttää. Sittemmin Jere lienee keikkunut aidalla kylläkin asian kanssa...
Joo perässä tulevat. K on kutsunut thaikuissa myös markon miehineen paikalle.Dzejla voi tulla erikseen lauantaina. Tai vasta sunnuntaina, jos haluaa vain Tavastialle. Tulee Markon kanssa tai yksin.
Tämä. Mä sanoin jo heinäkuussa 2023, että se, mihin suuntaan asiat menivät Jeren kanssa, oli se syy. Enkä siis edelleenkään syytä Jereä. Asiat menevät niin kuin ne menevät. Bojan jos oli päätä pahkaa rakastunut, kuten Bluzassakin kirjoittaa, niin ei vain voinut toiveilleen ja tunteilleen mitään. Varmasti pitivät tiiviisti yhteyttä, mutta jos siinä kävi ilmi, vaikka miten lempeästikin, että Jere ei ala suhteeseen, niin pakkohan sen on ollut järkyttää. Sittemmin Jere lienee keikkunut aidalla kylläkin asian kanssa...
Oma keksimäsi hahmo, tuskinpa.Pentti Liedosta on ainakin menossa![]()
Niin toikin voi olla, koska se Jeren "Maybe some day" kummittelee mun mielessäni.Kyllä mä olen sitä mieltä, että suurin syy oli Bn oma pelkuruus. Siitä kertoo esim. se, että joka kerta höpsöttelyn jälkeen piti aloittaa ne heterovakuuttelut.
Olen junassa ja taas joku mummo pieraisi, hyi.Ei, apua, Bojanin päivän videot: eilen jostain esille kaivettu Bluza-esitys, ja tänään jo KAKSI videota kentältä tulossa Suomeen, ja se onnellinen tietty hymy, jota ei muulloin näe!
Toi Bluza, sehän on se rakkauslaulu Jerestä just![]()