K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höpön löpöä, Amerikkaankin tarvitsi vauvarahan siivet, ei ole mikään maailmantähti, vaikka parafanit niin kuvittelee.
Ei kukaan ole ikinä niin väittänytkän. Silti hän on kv-mittapuulla kiinostava artisti ja ihan häntä itseään pyydettiin Taiwaniin ja Paaspopiin ja muihin yksittäisiin esiintymisiin. Kolmas Euroopan kiertuekin on tulossa, joten mitä ihmettä oikein mussutat.

Ei kukaan ole ikinä niin väittänytkän. Silti hän on kv-mittapuulla kiinostava artisti ja ihan häntä itseään pyydettiin Taiwaniin ja Paaspopiin ja muihin yksittäisiin esiintymisiin. Kolmas Euroopan kiertuekin on tulossa, joten mitä ihmettä oikein mussutat.
Mutta myykö se kiertue, sehän tässä on jännä nähdä, mielestäni tehtiin liian laajaksi se.

Sen näkee sitten syksyllä, turha sitä on nyt vielä mustaksi maalata. Luotan siihen, että yleisö löytää Kärtsän keikoille.

Erikoista, nyt oon sit saavuttanut minun ekan tavoitepainon, mutta syy ei tosiaan ole ainakaan mikä liikunnan lisääminen tai muu, hirveä stressi ollut sen taloasian kanssa viime aikoina, oon tainnut unohtaa syödä, mietin jopa miten nyt jaksan ees sinne Helsinkiin lähtee.

K on pitkästä aikaa tykännyt Dz postauksesta, kieliiköhän siitä että Dz on tulossa katsomaan Eurodiscoa?
Totta kai se on tulossa. Viimeinen mahdollisuus nähdä poikaystävän vetävän isoa keikkaa ulkomailla. Ja siinä sivussa saattaa päästä tapaamaan jonkun isomman tähden, niinkuin Joostin tai bbno$in, harvinaista herkkua balkanilaiselle kapakkalaulajalle.

Yhteistyössä