K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuunteleeko joku yhä Jokereita? Mä en jaksa enää seurata edes niitä Instassa. Miten sitä joskus on voinut olla niin innoissaan niistä ja Bojanista ja Kärpästä, shipata niitä, siis hullua miten mieli ja ihminen muuttuu. En siis pidä enää Käärijääkään mitenkään "ihanana", kuten joskus pidin, olin ihan hullaantunut siihen ja sitten tää Bojan-kuvio ... siis mitä ihmettä oon ajatellut!?

Kuunteleeko joku yhä Jokereita? Mä en jaksa enää seurata edes niitä Instassa. Miten sitä joskus on voinut olla niin innoissaan niistä ja Bojanista ja Kärpästä, shipata niitä, siis hullua miten mieli ja ihminen muuttuu. En siis pidä enää Käärijääkään mitenkään "ihanana", kuten joskus pidin, olin ihan hullaantunut siihen ja sitten tää Bojan-kuvio ... siis mitä ihmettä oon ajatellut!?
Mitä ihmettä sit täällä enää teet?

No viimeinkin tulit järkiisi. Mä ihastelen edelleen Käärijää ja sen kemioita ihan eri miesten kanssa, kuin Bojanin ❤️

Mä oon kans menettänyt kiinnostuksen Jokereihin, ne on kyllä vtun tylsiä nykyisin. Sys-tourin jälkeen niissä ei oo ollut mitään kiinnostavaa enää. Ennenaikaisesti vanhentuneita ukkomiehiä jokainen, joiden musiikki ja somejulkaisut on nykyään yhtä kiinnostavia kuin Veikko Lavi.

Emme tiedä, milloin hän kirjoitti kappaleen, mutta se ei kerro sydänsuruista. Hän selittää sitä uusimmassa Instagram-julkaisussaan.
Huoh, nyt meni sun Google käännökset kyllä pieleen. Ei tietenkään tämä uusi kappale kerro sydänsuruista, sitähän mä sanoin. Ylipirteä ja väkisinväännetty tekele, tällaisia tulee kun biisintekijällä on elämässään liian mukavaa. Sanoinkin, että Blle tarvittaisiin nyt sydänsuruja, niin alkaisi tulla parempia tuotoksia.

Huoh, nyt meni sun Google käännökset kyllä pieleen. Ei tietenkään tämä uusi kappale kerro sydänsuruista, sitähän mä sanoin. Ylipirteä ja väkisinväännetty tekele, tällaisia tulee kun biisintekijällä on elämässään liian mukavaa. Sanoinkin, että Blle tarvittaisiin nyt sydänsuruja, niin alkaisi tulla parempia tuotoksia.
No eihän, kivaa vaihtelua niille ankeammille Padameille ja Demoneille sun muille.

Kuumimmat

Yhteistyössä