V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
K discordeja on useita ja joissakin niistä on pelkästään lähinnä miehiä.Minä en usko tollaisen paikan olemassaoloon edes.
Kekä tossari on Ylellä töissä oleva bimies?![]()
Ne on daddya huutavia bottomeja kaikki.K discordeja on useita ja joissakin niistä on pelkästään lähinnä miehiä.
K tarvii ison topmiehen, ei mitään pikku bottomejaNe on daddya huutavia bottomeja kaikki.
Sun usko on tasoa puutarhatonttu, etkö jo ymmärrä.Minä en usko tollaisen paikan olemassaoloon edes.
Daddy jutut best.Ei mulla heihin ole pakkomiellettä, vaan olen siellä näpäyttämässä heitä vääristä parituksista. Enkä voi sietää näitä daddy juttuja.![]()
En ole mies, mitäköhän sekoilet, enkä tää ihme discordista kirjoitellut myöskään.Kekä tossari on Ylellä töissä oleva bimies?![]()
Ne on daddya huutavia bottomeja kaikki.
99% ajasta vedän naisen roolia täällä. Hyvin oot menny lankaan.Niin varmaan![]()
Luulin et Holmaska ois enemmän top, mut hänkin haaveilee daddy Kärtsästä.No näinhän se todellisuudessa on![]()
Mutta ei mua haittaa, jos bottomihomot fantasioi alistavasta alfa-Kärtsästä
Olethan miesEn ole mies, mitäköhän sekoilet, enkä tää ihme discordista kirjoitellut myöskään.
Se on kyllä aika yllättävä twist hänessäLuulin et Holmaska ois enemmän top, mut hänkin haaveilee daddy Kärtsästä.
Ei tartte vetää mitään rooleja itseni, kyseinen mies pöntöttelijä kunnen ole minä, vähä-älyisten touhuja kaikenlaiset roolinpidot ylipäätään.99% ajasta vedän naisen roolia täällä. Hyvin oot menny lankaan.
Sellaista saa minusta tekemälläkään että.Olethan mies
Voisit jo sinäki lopettaa trollien kanssa jankkaamisen, eihän tämä ole kuin 500. kerta.Sellaista saa minusta tekemälläkään että.
Voisit jo sinäki lopettaa trollien kanssa jankkaamisen, eihän tämä ole kuin 500. kerta.
Ei ole kovin toimiva konsepti.Tekee laihdutusohjelmaa siellä
Kirjoittelen mitä haluan, en ole täällä teiän mieshaaveita täyttämässä.Voisit jo sinäki lopettaa trollien kanssa jankkaamisen, eihän tämä ole kuin 500. kerta.
Kekätossari ulos ja puhutaan oikeista miehistäMä manifestoin kanssa tätä. Pysyis palsta luettavampana
No täytä sitten omiasi mieluummin kuin jankkaat samoja fraasejasiKirjoittelen mitä haluan, en ole täällä teiän mieshaaveita täyttämässä.
Yksi Kaikkien ja kaikki oikeiden Miesten puolestaKekätossari ulos ja puhutaan oikeista miehistä![]()
Ketään kiinnosta sun haisevat sohvat ja hammasongelmat.Kirjoittelen mitä haluan, en ole täällä teiän mieshaaveita täyttämässä.
Ainakin todistaa olevansa mies. Naisilla ei ole noin huono hammashygienia.Ketään kiinnosta sun haisevat sohvat ja hammasongelmat.
Hyvin hoidan kylläkin. Herkkujakaan syö kuin harvoin, vaikea sanoa miks on ollut enemmän ongelmia viime aikoina, tosin jonkun paikan irtoamiselle tuskin on voinut itse mitään, en ole mies että.Ainakin todistaa olevansa mies. Naisilla ei ole noin huono hammashygienia.