V
vierailija
Vieras
Murskatuomio! Tätä hellittelynimeä suomalaiset inhoavat yli kaiken: ”Tekee mieli oksentaa”
Yksi tuttu hellittelynimi sai suomalaisilta varsin jyrkän tuomion.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on pahamua ärsyttää myös kun joku puhuu puolisosta emäntä, isäntä ja yököttävin: miekkonen
Äiti-ihminen.
No siis mä oon törmännyt tähän et jotkut pitää tätä seksikkäänä sanoina. Sanotaan miehelle ooh good boi. Tai i love u mommy. Mä laitoin yhelle joka sanoi ton be good boi. Leave that word for u dog. Siis jotkut naiset tykkää et niitä sanotaan mommyks. Emmä kyl puolisoo haluis kutsuu äidiks eikä todellakaan olis mulle luonnollinen sana ja ihan hiton noloVielä karmeampia olivat vielä muutamia vuosia sitten tälläkin palstalla käytetyt "äityliini" tai "äitiliini"![]()
Samaa mieltäNo siis mä oon törmännyt tähän et jotkut pitää tätä seksikkäänä sanoina. Sanotaan miehelle ooh good boi. Tai i love u mommy. Mä laitoin yhelle joka sanoi ton be good boi. Leave that word for u dog. Siis jotkut naiset tykkää et niitä sanotaan mommyks. Emmä kyl puolisoo haluis kutsuu äidiks eikä todellakaan olis mulle luonnollinen sana ja ihan hiton nolo
Minäkin pidän siitä ilmaisusta.Mun mielestä masuasukki on söpö! Itse en kyllä ole ikinä käyttänyt![]()