V
vierailija
Vieras
Ei todellakaan ole, oot vain kateellinen ku et itse kykene samaan että.Ainakin kaikki jotka kirjoittaa kasplussalla omana itsenään on junteista junteimpia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei todellakaan ole, oot vain kateellinen ku et itse kykene samaan että.Ainakin kaikki jotka kirjoittaa kasplussalla omana itsenään on junteista junteimpia.
No niin, nyt on käyty talo katsomassa sitten, oli jopa parempi kuin muistin tai oikeammin on remontoitu sen jälkeen mitä viimeks olen ite nähnyt, eli jonkunlaisen tarjouksen kyllä varmasti jätän, toinen ostajaehdokas sit suvun nuorempaa osastoa, eikä tavallaan haittais vaikka menis hällekin. Oli kuitenkin eri ostajaehdokas kuin olin alkuun luullut/pelännyt. Makuuhuoneista pari joutuu kyllä pintaremontoimaan, sen verran vuokralaiset saaneet aikaan.
Älä tartu niihin, pönttö.Rasittavampia on nää, jotka heittää väitteitä ihan hatusta
Ja väillä haukkuvat Kärtsää.Aha, täällä on enää pierumummot keskustelemassa.
Jopas taas mummoa harmittaa.
Ai joo. Puhut itsestäsi.Ei harmita, totuus vaan että näyttää tyhjäpäiseltä mäntiltä
Ai joo. Puhut itsestäsi.
Puhutko pöntöltä?Ei kun Käärijän uudesta profiilikuvasta. Typerää huumoria, jos sellaiseksi tarkoitettu
Niin typerää huumoria puhua Kärtsästä kun puhut itsestäsi.Ei kun Käärijän uudesta profiilikuvasta. Typerää huumoria, jos sellaiseksi tarkoitettu
Pöntto siellä puhuu.Puhutko pöntöltä?
Täh, mitä ihmettä oikein sössötät, jollain LindaPete fanittajalla menny kreikkalaisten kommentit vähä ihon alle vai, ihan kuin suomalaiset ei ois ikinä arvostelleet ketään.Siis todella mahtavaa, että Tommy, Joost ja Käärijä tekevät yhteistyötä. Mutta ärsyttävää, että Akylaksen ja Babylasagnan fanit mankuvat kommenteissa, että noiden pitäisi päästä mukaan tähän. Tekisi mieleen kirjoittaa Akylaksen faneille, että kiitos, kun kannatatte Suomen Peten ja Lindan voittajaksi. Holytrioon ei pääsee ykkössijalla.![]()
Siis todella mahtavaa, että Tommy, Joost ja Käärijä tekevät yhteistyötä. Mutta ärsyttävää, että Akylaksen ja Babylasagnan fanit mankuvat kommenteissa, että noiden pitäisi päästä mukaan tähän. Tekisi mieleen kirjoittaa Akylaksen faneille, että kiitos, kun kannatatte Suomen Peten ja Lindan voittajaksi. Holytrioon ei pääsee ykkössijalla.![]()
Kylläpä ottaa taas koville, kun Kärtsä julkaisee uutta musaa, mutta ei vieläkään Bojanin kanssaTommy ja Joost on tyhmiä esittäjiä lavalla. Etenkin Tommy
Ei mummoille tehtySiis mitä nuo K, joost, tommy yhteisbiisin pätkät instassa on?Kai ne on jotain läppiä...? Jos ei, niin tuo tekelehän on pahempi kuin tuu mun luo
![]()