K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ystäväkollega juttua juu, mutta mitään pidempää sepostusta en viitsisi laatia jostakin vanhasta asiasta enää, tänäänkin ollut neljän ohjelman päivä itelläni, just tulin kotiin oikomishoidon ilmaisesta konsultaatiosta tuolla yksityisellä. Ei ollut ihan turha käynti tosiaan ku sanoivat hiljattain kunnallisella paikatussa hampaassa olevan kolo eli huonosti paikattu ja joudun hakeutuun uudestaan hoitaneelle lääkärille sen korjaukseen. Lisäksi ilmeni pientä sivussa olevaa avopurentaa, jonka voin halutessani alkaa korjauttaa. Mutta vaatii kiinteät raudat, näillä uudemmilla kalvoilla tätä ei saa.
Kannattaa pyytää et sun kaikki hampaat otetaan pois

Kannattaa pyytää et sun kaikki hampaat otetaan pois
No minulla on kylläkin ulospäin niin suorat rivistöt ettei ees oikominen ois pakollista, kun mitään vaivaa ei sikäli ole, mutta tietenkin oikaisutan ku jotain puolieroavaisuutta kerta löytyi. Ja on varaa. Lapsena ne hampaat on oiottu kyllä. Söin tuttia ja sormea niin pitkään. Ala-asteella vielä, ennenkuin joku luokkakaveri huomas. Niin sit nolouttani lopetin sen tavan.

Tuli vain mieleen siitä kun kävivät Ljubljanassa juuri ennen sitä että ehkä ovat kaikki yhdessä matkalla. Mutta ovat tietysti voineet käydä vain moikkaamassa Btä tai muuten vain kaupungissa kun se on matkan varrella.

Dzn synttärit ajankohtana vaan voisi viitata hänen mukanaoloon. Luulen että viime vuoden Köpiksen synttärimatkallakin oli alun perin tarkoitus olla Marko, hänen poikkis ja Dz. Keikkaliput oli ostettu heti kun ne tuli myyntiin mutta B ei ollut kuvioissa vielä silloin. Kun suhde vakiintui luovutti Markon poikkis lippunsa Blle jotta hän pääsisi mukaan.

Siellähän oli myös Jan todennäköisesti tyttöystävänsä kanssa. Siis ainakin Köpiksessä, siitä en muista todisteita, että olisi ollut itse keikalla.

No minulla on kylläkin ulospäin niin suorat rivistöt ettei ees oikominen ois pakollista, kun mitään vaivaa ei sikäli ole, mutta tietenkin oikaisutan ku jotain puolieroavaisuutta kerta löytyi. Ja on varaa. Lapsena ne hampaat on oiottu kyllä. Söin tuttia ja sormea niin pitkään. Ala-asteella vielä, ennenkuin joku luokkakaveri huomas. Niin sit nolouttani lopetin sen tavan.
Hampaat tippuu, kun kiusaa muita ja lutkuttaa sormea.

Yhteistyössä