V
vierailija
Vieras
Mäkin olen kuullut jostain tästä kaverista!Mulla on yks kaveri, joka tekee kotitöitä ja käy mökillä. Todellisuudessa on piilohintti ja viettää aikansa homo- ja tissipalstoilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mäkin olen kuullut jostain tästä kaverista!Mulla on yks kaveri, joka tekee kotitöitä ja käy mökillä. Todellisuudessa on piilohintti ja viettää aikansa homo- ja tissipalstoilla.
Äläpä, luulevat ressukat miespakottajat vissiin et tollainen jotenkin loukkaisi minua.
Mikä toive?No voivoi. eipä taida teidän haave toteutua.
Biseksuaallisuus ei näy päälle päin. Kerran seurustelin miehen kanssa joka paljastui biiseksuaaliksi eron jälkeen. Oli kyllä hyvä sängyssä mutta ärsyttävä siivousintoilija. Yritti varmaan pitää oman elämänsä kasassa jatkuvalla siivouksella ja salilla käymisellä. Oli yrittänyt pokata mun homoystävän eron jälkeen.Yks tuttu muusikko (miehen ex bestis) oli just sarjaseurustelija, pitkiä suhteita naisten kanssa(muutamia vuosia minimi) 18vuotiaasta asti. Aina uusi alkoi kun vanha päättyi.
Naiset rakastui häneen aina välittömästi kun oli niin luonteva ja karismaattisella tavalla kaheli. Kerran illanistujaisissa näin oven raosta kun hiveli yhden puolinukuksissa olevan miehen sisäreittä makuuhuoneessa.
Ja en nyt paljasta miten sain tietooni, mutta sillä oli rakkausviestejä mieheltä, jonka kanssa luulin olevan täysi kaveri.
Biseksuaalisuutta ei todellakaan voi arvata päältäpäin. Varmaan siksi olikin kuin kärpäspaperia naisille, koska ei ladannut niihin kaikkia odotuksiaan niinkuin joku karkea perus kolli
Tämä tuntuu hirveän tutultaMulla on yks muusikkokaveri, joka aina haaveillut Usan markkinoista. Ei ole toistaiseksi saanut viisumia. Yrittänyt pari kertaa mennä naisen siivellä sinne. Toiselta evättiin viisumi, toinen jätti. On kuitenkin pohjimmiltaan homo.
Biseksuaallisuus ei näy päälle päin. Kerran seurustelin miehen kanssa joka paljastui biiseksuaaliksi eron jälkeen. Oli kyllä hyvä sängyssä mutta ärsyttävä siivousintoilija. Yritti varmaan pitää oman elämänsä kasassa jatkuvalla siivouksella ja salilla käymisellä. Oli yrittänyt pokata mun homoystävän eron jälkeen.![]()
Veikkaan, että et tunne häntä tarpeeksi hyvin tietääksesi hänen haaveistaan tai suhteistaan tai seksuaalisesta suuntautumisestaan.Mulla on yks muusikkokaveri, joka aina haaveillut Usan markkinoista. Ei ole toistaiseksi saanut viisumia. Yrittänyt pari kertaa mennä naisen siivellä sinne. Toiselta evättiin viisumi, toinen jätti. On kuitenkin pohjimmiltaan homo.
Ja saa sitä Käärijältä. Kohta on Bojan historiaa. Akylas on Käärijän seuraava poikaystävä.
Kiiwi. Meinasin vastata banaani mutta et kummiskaan uskoisi.Hei ryhmäläiset, teen galluppia:
Mikä on teidän lempihedelmä?
www.instagram.com
Kaveristaan puhuu, pönttö. Tietenkin tuntee.Veikkaan, että et tunne häntä tarpeeksi hyvin tietääksesi hänen haaveistaan tai suhteistaan tai seksuaalisesta suuntautumisestaan.
Onks Akylas miehiin päin?
PäärynäHei ryhmäläiset, teen galluppia:
Mikä on teidän lempihedelmä?
Ihan hirvee, verrattuna heidän kelvollisempiin biiseihin. K nyt tukee kaikkea viisuja liippaavaa.Kas, KAJ:lta kelpo pläjäys. Kärtsäkin tykänny
![]()
KAJ Instagramissa : "Gate 06 is now open. Economy PLUS — May 1st ✈️✨ #newmusic #economyplus"
3,090 likes, 137 comments - humorgruppen.kaj April 25, 2026: "Gate 06 is now open. Economy PLUS — May 1st ✈️✨ #newmusic #economyplus".www.instagram.com
Oliskohan ihan tarkoituksellista. Saattaa selvitä sullekin jos oikein pinnistät.Miks vtussa Käärijä feikkilässyttää ton Ja eller nej - alun "munasoluusi" kohdan tuollein ällösti. Hyi. Miksei lausu normaalisti, eikö kantti riittäny? Tuo alun jokellus pilaa koko biisin
Ja kun kuuntelin loppuun asti, niin lässyttäähän tuo myöhemminkin. Eikö voi olla aitoMiks vtussa Käärijä feikkilässyttää ton Ja eller nej - alun "munasoluusi" kohdan tuollein ällösti. Hyi. Miksei lausu normaalisti, eikö kantti riittäny? Tuo alun jokellus pilaa koko biisin
Näin juuri.Kaveristaan puhuu, pönttö. Tietenkin tuntee.
No typerä ja ällön kuuloinen tehokeinoOliskohan ihan tarkoituksellista. Saattaa selvitä sullekin jos oikein pinnistät.
Tästä kirjoitin minäkin, ei kyllä kuulosta hyvältä, muutoin ku Basshunterin osuus.Ja kun kuuntelin loppuun asti, niin lässyttäähän tuo myöhemminkin. Eikö voi olla aito
Tiedän yhen tällasen, aikamoinen kiipijätyyppi.Mulla on yks muusikkokaveri, joka aina haaveillut Usan markkinoista. Ei ole toistaiseksi saanut viisumia. Yrittänyt pari kertaa mennä naisen siivellä sinne. Toiselta evättiin viisumi, toinen jätti. On kuitenkin pohjimmiltaan homo.
Tästä kirjoitin minäkin, ei kyllä kuulosta hyvältä, muutoin ku Basshunterin osuus.