V
vierailija
Vieras
Niin, sehän halusi isäksi ennen kuin täyttää 30. Mitähän mieltä Dz on ajatuksesta? Hän täyttää vasta 24.Eiköhän Bojanilla ole pullat nopeammin uunissa kuin Jerellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, sehän halusi isäksi ennen kuin täyttää 30. Mitähän mieltä Dz on ajatuksesta? Hän täyttää vasta 24.Eiköhän Bojanilla ole pullat nopeammin uunissa kuin Jerellä.
Nyt menee tosin kirjoittajat suloisesti sekaisin, en ole mitään tollaisia miesjuttuja kirjoitellut tai et jotenkin muka pelkäisin heitä.Totta, junat ja miehet voisi olla seuraava verse. Laitan luovuuden kukkimaan, kiitos!
Dz voi olla vaikka kuinka lapsirakas.Niin, sehän halusi isäksi ennen kuin täyttää 30. Mitähän mieltä Dz on ajatuksesta? Hän täyttää vasta 24.
Ihan kuin jotakuta kiinnostaisi. Valehtelet täällä niin paljon kaikkea muutakin kuten että olet nainen.Nyt menee tosin kirjoittajat suloisesti sekaisin, en ole mitään tollaisia miesjuttuja kirjoitellut tai et jotenkin muka pelkäisin heitä.
Voihan se olla, mutta onko valmis jäämään mammatauolle sikäläisittäin ilmeisen toimivalle uralle sekä laulajana että influensserina.Dz voi olla vaikka kuinka lapsirakas.
Ei roolihahmolla voi olla lapsia.Miksiköhän muuten kekätossarilla ei ole lapsia![]()
En valehtele mitään, mitähän siitäkin muka hyötyisin, ja nainen tosiaankin.Ihan kuin jotakuta kiinnostaisi. Valehtelet täällä niin paljon kaikkea muutakin kuten että olet nainen.
Muista myös sössön sössön.Totta, junat ja miehet voisi olla seuraava verse. Laitan luovuuden kukkimaan, kiitos!
Ehkä pystyy yhdistämään mammaloman ja työt. Onhan niitä Luxus vauva tuotteita.Voihan se olla, mutta onko valmis jäämään mammatauolle sikäläisittäin ilmeisen toimivalle uralle sekä laulajana että influensserina.
Ei minulla ole roolihahmoa, puhu vain itsestäsi penttihullu.Ei roolihahmolla voi olla lapsia.
Yrität vain ylentää itseäsi.En valehtele mitään, mitähän siitäkin muka hyötyisin, ja nainen tosiaankin.
Vttu mä vihaan sanaa mamma.Ehkä pystyy yhdistämään mammaloman ja työt. Onhan niitä Luxus vauva tuotteita.
Mä olen valmistunut yliopistosta maisteriksi. Teen työtä jossa olen tosi paljon tekemissä erilaisten ja eri koulutustaustan omaavien ihmisten kanssa, en vaan voi sille mitään että suurin osa amiksen käyneistä on vähän juntteja, toki poikkeuksiakin on mutta vähän kärjistäen näin. Toki voi silti olla ihana ihminen ja sydämellinen, mutta puheenaiheet ei vaan yleensä kohtaa
Puhui lapsihaaveistaan ainakin vielä puoli vuotta sitten.On voinut B:n ajatukset jo muuttuakin ton asian suhteen, lapsellista kirjoittelua.
Ai millä tavalla? Enpä ole vielä huomannut tälläistä.Yrität vain ylentää itseäsi.
Kohta toteutuu taas kot kotin sanat. K yksin jossain kapakassa ryyppäämässä.
Olet mies, joka pelkää omaa miehuuttaan ja muita miehiäEn valehtele mitään, mitähän siitäkin muka hyötyisin, ja nainen tosiaankin.
MAMMA, MAMMA, MAMMA, MAMMAVttu mä vihaan sanaa mamma.![]()
Ei mun nimi ole Pentti, olen ArtoEi minulla ole roolihahmoa, puhu vain itsestäsi penttihullu.
Hohhoijaa, keksipä lisää, ei tule miestä minusta tekemälläkään että.Olet mies, joka pelkää omaa miehuuttaan ja muita miehiä
Aika sama kekä K-fani kiusaajista olet.Ei mun nimi ole Pentti, olen Arto
Nyt keksit jotain omiasi, vai kehen tää nyt sit liittyis?Voi niitä aikoja kun tossari suuttui täällä ja meni vauvalle valittamaan että häntä kiusataan täällä.![]()