K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siis minulla ei ole ton säästöpankin lisäksi muuta kotimaista pankkia valmiiksi kuin toi S pankki, ei ole sinänsä ollut ongelmia itselläni senkään kanssa, ja ei mene palvelumaksuja ainakaan tuolla. Pari ulkomaista säästötiliä löytyy sit kanssa, joille laitoin pienemmät summat.
Säästöpankki on toinen surkee. Mikä maalainen tai muu homo täytyy olla, että hoitaa raha-asioitaan säästööankkiryhmässä? Jos tulee uusia pankkikriisejä niin noi kaatuu sit ekana, eikä Suomen valtio enää tule pelastamaan, kun ei ole rahaa.

No ei oo 😂 Niiden sovelluskin on niin suppea, Nordea ja OP ovat kunnon pankkeja, ei S-ryhmä, joka antaa 16-vuotiaan teinin varastella rauhassa asiakkaittensa tileiltä rahat ja syyttää sitten näitä asiakkaita!
Aha, no minua ei ole pahemmin haitannut sen sovelluksen suppeuskaan, voihan sitä kirjautua nettisivuston kauttakin, toi hakkerointi mikä lienee yksittäistapaus, hyvähän toi S pankin vakavaraisuusaste näytti olevan (kuten myös säästöpankin) ja nämä on varmaan sellaisia oikeasti rikkaiden murheita, tämä minun 1/3 miljoona pikkusumma siihen nähden.

Luulen kyllä Jeren ja Bojanin - ja kenen tahansa, käytännössä - pitävän niitä juttuja normaalempina kuin tätä eilistä seksisairastelua.
Ok, äskön kumminkin haukuit minun pankkivalinnat maalaisiksi ja homon hommailuksi (en ole mies kylläkään, ja jos shippaat K&B tai mitä tahansa, erikoista käyttää homoa haukkumasanana) Minun isälläkin on isot varat tuolla säästöpankkiryhmässä, aikanaan työ- ja yritystulot myöskin, hänen kauttaan se on aikanaan pankiksi valikoitunutkin. Suunnilleen sama vakavaraisuusaste näytti olevan kuin S pankissa.

Yhteistyössä