K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pelaatko ns. yksin vai osallistutko johonkin porukkaan?
Mä aina ihmettelen, että miten ne kioskit voi myydä jotain osuuksia porukoista? On 10 osuutta tarjolla ja vaan 7 menee kaupaksi. Niin häh???? Loput 3 ei voi olla tyhjää, vai?
Siis Veikkauksen sivuilla yleensä ja aika usein ne on porukkapelejä, saa halvemmalla hinnalla pelin, katon sellaisen porukan aika usein missä vaan vähän ihmisiä esim. jakautuu kolmelle. Ja pelaan monia eri pelejä, näköjään tää tyyli kannatti.

Mutta miten voi olla tarjolla osuus peliporukasta, jos ne muut eivät mene kaupaksi?

Kauppias lunastaa, joskus voittojakin pätkähtää

Lopeta jo æælịø. Aikoinaan vauvalle ja tähänkin ketjuun päätyneistä JO faneista todella moni on noin kolmekymppinen perheenäiti. K fanit on olleet yleensä iäkkäitä naisia.
Mummopalstalla ehkä niin. Muilla alustoilla ja keikoilla on nuorempaa väkeä ja miehiä. Näkee esim kun katsoo noita viimeaikaisa instapostauksia fanitapaamisista ja niissä fanit on ikähaarukassa 25-35.

On taas tälläinen kynsien lohkeilukatkeilujakso menossa, en vaan ymmärrä et miksi, kun syön tosi terveellisesti kyllä, oon vielä lisännyt esim. lohen ja pensasmustikoiden syönti, salaatteja. Tosin on kyllä vatsassakin ollut jotain outoa, pinkeytynyt ihan random ruoista mistä ei ennen esim. paistettu kananmuna. Luin tuolta yheltä palstalta et liian rajoittunut ruokavalio vois muka aiheuttaa, mutta vaikea uskoa sellaisesta olevan kyse.

On taas tälläinen kynsien lohkeilukatkeilujakso menossa, en vaan ymmärrä et miksi, kun syön tosi terveellisesti kyllä, oon vielä lisännyt esim. lohen ja pensasmustikoiden syönti, salaatteja. Tosin on kyllä vatsassakin ollut jotain outoa, pinkeytynyt ihan random ruoista mistä ei ennen esim. paistettu kananmuna. Luin tuolta yheltä palstalta et liian rajoittunut ruokavalio vois muka aiheuttaa, mutta vaikea uskoa sellaisesta olevan kyse.
Kyllä se voi muuttaa bakteerikantaa

Kyllä se voi muuttaa bakteerikantaa
No mutta luulisi et jotkut herkut esim. ei ole pakollisia kelleen ja syön monipuolisesti kuitenkin, nyt justiin kyllä tollainen aika tummapaahtoinen kahvi Paris käytössä, mutta oon sitäkin kyllä aiemmin juonut. Aiemmin tätä mahan pinkeytymistä ollut vaan liian hevin laihdutuksen ollessa kyseessä, jota en enää tekis. Mutta tää ja närästys siis lisääntynyt.

Yhteistyössä