V
vierailija
Vieras
En ole vammainen enkä lehmä vaan suomenruotsalaiseen aatelissukuun kuuluva Carl-Johan.Lopeta jo, vtun vammainen lehmä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole vammainen enkä lehmä vaan suomenruotsalaiseen aatelissukuun kuuluva Carl-Johan.Lopeta jo, vtun vammainen lehmä.
Hei olen Pelle Svansson, haluaisitko tavata?En ole vammainen enkä lehmä vaan suomenruotsalaiseen aatelissukuun kuuluva Carl-Johan.
En todellakaan. Minulla on korkeat kriteerit seurani suhteen. Arvostan laatua ja sivistystä.Hei olen Pelle Svansson, haluaisitko tavata?
Olet ala-arvoisempi kuin minä, mutta annan mennä läpi sormien. Onko iso pippeli?En todellakaan. Minulla on korkeat kriteerit seurani suhteen. Arvostan laatua ja sivistystä.
Et taatusti ole aatelissukua eikä sinun sukusi esi-isällä ole omaa kappelia Tukholman kirkossa.Olet ala-arvoisempi kuin minä, mutta annan mennä läpi sormien. Onko iso pippeli?
Pentti on tietääkseni B-fani.K fanin yksinpuhelu hahmoleikit.![]()
Juu, vaihtuu persoonat aika nopeaan tahtiin. Hän on kova muffinssin fanikin, joten dissosioi oppäitinsä tavoin aina uuteen persoonaan.Pentti on tietääkseni B-fani.
No ei ole kenenkään B fanien juttuja nämä älykääpiöinnit ja mielikuvitushahmot.Pentti on tietääkseni B-fani.
No ei ole kenenkään B fanien juttuja nämä älykääpiöinnit ja mielikuvitushahmot.
Teidän juttuja on mielikuvitus BK shippi, se vasta älykääpiöintiä on.No ei ole kenenkään B fanien juttuja nämä älykääpiöinnit ja mielikuvitushahmot.
Sellaista kuin Janin pakaroiden välissä on?Käytin väärää shampoota. Nyt mulla kutisee päänahka kuivuudesta ja hiuksista tuli kuin purettua persvälivillaa
Tiedän, ei noita nyt minunkaan jutuiksi voi kekään normaaliälyinen luulla.Niinhän sä luulet tai siis toivot.
Sehän oli tosi tylsä, sai oikein pakottaa itsensä kuunteleen sen loppuun (monin tauoin toki)Siis pakko liittyä keskusteluun. Kuuntelen usein Kärtsän vanhoja haastatteluja/podcasteja uudestaan. Kärtsän ääni on niin ihana, puhetapa selkeä ja pohdiskeleva, mutta myös hauska ja viihdyttävä. Uusinpana esimerkkinä nää mielinauha haastattelut.Käykääpä kuuntelemassa. Muutenkin täyttä asiaa.
Selityksiä taasen, pönttö.Tiedän, ei noita nyt minunkaan jutuiksi voi kekään normaaliälyinen luulla.
Kutakuinkin, hajusta en tiedä kun en oo haistanuSellaista kuin Janin pakaroiden välissä on?
Oli vielä Orionin valmistamaa, apteekista. Jotain tuuheuttavaa, katin kontitKäytin väärää shampoota. Nyt mulla kutisee päänahka kuivuudesta ja hiuksista tuli kuin purettua persvälivillaa
Ei minun tartte ku omana itsenäni kirjoitan aina.Selityksiä taasen, pönttö.
Sinä ja viisi muuta persoonaasi.Ei minun tartte ku omana itsenäni kirjoitan aina.