Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tietty. Mut voishan sitä piristää ja lapsen äiti pyys et järkkäisin jotain. Ni kait mä sit järkkään jotain. Mut jos tulee ideaa nu kerro tokiAnna tytön surra
Asutte Helsingissä? On lämmintä, käykää jäätelölläNo tietty. Mut voishan sitä piristää ja lapsen äiti pyys et järkkäisin jotain. Ni kait mä sit järkkään jotain. Mut jos tulee ideaa nu kerro toki
Hei jes kiitos tää oli varteenotettava idea ei asuta helsbugissa . Mut toi sopis kukkarolle. Ja täälin jätski kiska. Kiitos. Mut jos tulee jotain muutakin ni kuuntelenAsutte Helsingissä? On lämmintä, käykää jäätelöllä
Jutelkaa koirasta hyviä muistoja, ne kantaa surun läpi. Ja alkuun on hyvä itkeä suruaan.
Jätskille menoa minäkin olisin ehdottanut, juttelette koira-vainaasta jos tyttö tahtoo - voi olla että on vielä liian varhaista. Tai vaikka pieni piknik, pääasia että olet läsnä ja kuunteletLemmikin menettäminen voi olla tosi raskasta, etenkin teinille.
Piknikkiä mäkin mietin. Mut budjetti olis max 20€ mitä sil sais piknikille?Jätskille menoa minäkin olisin ehdottanut, juttelette koira-vainaasta jos tyttö tahtoo - voi olla että on vielä liian varhaista. Tai vaikka pieni piknik, pääasia että olet läsnä ja kuunteletLemmikin menettäminen voi olla tosi raskasta, etenkin teinille.
Makeita ja suolaisia keksejä, mehua/limua, viinirypäleitä, karkkia?Piknikkiä mäkin mietin. Mut budjetti olis max 20€ mitä sil sais piknikille?
Noniin hyvä idis toi karkki ehkä tyttö saa viel valita irttari hyllyst karkkia jos yöllä mietityttää ni saa ainakin suun makiaksi. Mut joo toi oikeesti sai miettiin et kylhän niitä pieniä tekoi voisi tehdäjust jos se kerran voi ehkä piristää. Mut mun ongelma on kun en itte tartte mitään sen kummempaa piristystä et tarvis tuoda jotain joo nih sit ei osaa ajatella et toinenkaan tartteis mitään. Mut muistanko et välillä voi muistaa toista jollain kival pienel eleel vai mennäänkö vaan sen kummemmin ajattelematta ja jos oikeesti tuntuu siltä ni sit tekee jotain? Hei mikä voisi olla joku muu hedelmä nyt?Makeita ja suolaisia keksejä, mehua/limua, viinirypäleitä, karkkia?
Naah mä oon huono leipuri ja en tiiä osaisko tyttökään. Senkin ois hyvä oppii ruuanlaittoo ja oon sanonutkin sille ettei yht huono kuin iskänsä. Noh parveke on sotkuses kunnos. Tuli pieni äksidentti mut laitoin tuhkiksest säkkiin natsoi ja menin sit omaan huoneeseen jonkun ajan kuluttua herään et hirvee haju ja partsilt tuoruaa savuu nih vettä sinne ja ne natsat menin veden mukana pitkin poikin noh ei oo enään kuin rännissä. Mut sinne paloi mun mittava röökireserviLeipokaa yhdessä vaikka munkkeja tai sämpylöitä ja syökää ne parvekkeella. Tai askarrelkaa ranneketjut?
Noh joo eilen laitoin tytön äitille et jos koira nyt kuolee niin aletaan yhes säästää et saadaan joku ja terveempi rotuosta uus pentu