V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enemmistön elämään kuuluu hauska huumorintaju ja sitten on onneksi pieni vähemmistö teikäläisiäAloittaja elää muiden ihmisten kautta, koska omaa elämää ei ole - paitsi "mammapalstalla" päivystäminen.
Ehkä hänkin oli joskus iloinen pikkuvesseli, mutta sitten tapahtui jotakin, joka teki hänestä tuollaisen. So sad.
Enemmistön elämään kuuluu hauska huumorintaju ja sitten on onneksi pieni vähemmistö teikäläisiä![]()
Voi raukkaa, ei sinulla aina ärtyneellä ja vihaisella umpitosikolla ole mitään edellytyksiä puhua muiden puolestaNiin kuuluu, mutta kummasti sun jutut eivät naurata ketään. Silloin kannattaa miettiä, miksi.
Sohvi tyttö yrittää sannamaisesti rakentaa henkilöbrändiä.IL maksumuurin takaa
”Useat mainitsevat, että Virralla on eduskuntapuolueiden puheenjohtajista eniten seuraajia Instagramissa, ja Ilta-Sanomien kyselyn mukaan Virta on alle 35-vuotiaiden suosikki seuraavaksi pääministeriksi.
Yksi vihreä poliitikko katsoo, että Virta on sosiaalisessa mediassa keskittynyt ”liikaa oman henkilökohtaisen brändinsä rakentamiseen”, ja että hänen julkaisunsa olisivat usein puolueen kannalta epärelevantteja.
– Kyllähän se jostain kertoo, jos puheenjohtajan näkyvyys vaan kasvaa, mutta puolueeseen se ei millään tartu, hän sanoo.
– Puolueen puheenjohtajan pitäisi olla lähinnä politiikkaan liittyvistä aiheista mediassa, eikä semmoisista naistenlehtiteemajutuista, hän jatkaa.
Virta on kertonut julkisuudessa muun muassa yksinhuoltajuudestaan, kokemastaan lähisuhdeväkivallasta, keskenmenostaan ja hometalo-ongelmasta.”
Ai että ihan pm, alle 35 v eivät ihan elä realismissa![]()
Voi raukkaa, ei sinulla aina ärtyneellä ja vihaisella umpitosikolla ole mitään edellytyksiä puhua muiden puolesta
Raukka on hyvin hyvin lievä ilmaisu. Mutta jos vihdoin heräisit itse edes joskuskirjoittamaan asiallisesti. Sinähän herjaat todella rumasti kaikkia jotka ovat eri mieltä kanssasi.Ei sinun tarvitse minua raukaksi nimittää. En todellakaan ole aina ärtynyt ja vihainen saati umpitosikko. Tietäisit vaan. Kyllä oikea seura ja oikeanlainen huumori uppoaa varsin hyvin.
Toisten eroilla ilakoiminen ei ole huumoria. Jos et tätä ymmärrä, niin ei mahda mitään.
Eikun sanoi oikeasti noin näin muistanMuistaakseni kyseinen näyttelijä vain kertoi totuuden typeristä Uuno-elokuvista.
Marjatta oli sarkastisen huumorin taitaja ja vitsaili itseironisesti. Sen taidon harva osaa.Eikun sanoi oikeasti noin näin muistan
Kyllä. Wikipedia Komediennen leimastaan huolimatta Raita korosti usein olevansa perusvakava ihminen ja tosikkoluonne.Eikun sanoi oikeasti noin näin muistan
Okei okei tiedät paremmin luin wikipedia artikkeoin vain. Mut teille kaikille tosikoille i luv uMarjatta oli sarkastisen huumorin taitaja ja vitsaili itseironisesti. Sen taidon harva osaa.
kokoajan kehut juovasiEmmä juo viinaa. Ja nyt on masturbointi tsäpis. Mut toi sun käytös on niin noloa miehelle et mee bäk to örkkiöuola
Wikipediaan ei aina voi luottaa. Olen teatterin ystävä.Okei okei tiedät paremmin luin wikipedia artikkeoin vain. Mut teille kaikille tosikoille i luv u
Emmä juo viinaa. Ja nyt on masturbointi tsäpis. Mut toi sun käytös on niin noloa miehelle et mee bäk to örkkiöuola
Niin teatteri eri kuin tosielämö? Teatterissa vedetään roolia?Wikipediaan ei aina voi luottaa. Olen teatterin ystävä.
Kaikenlainen taide kiinnostaa. Tämä nettiprovoilu on hilpeää hupia.Niin teatteri eri kuin tosielämö? Teatterissa vedetään roolia?
Joo mä jätän sarkasmin niille jotka haluaa olla viisaita.Kaikenlainen taide kiinnostaa. Tämä nettiprovoilu on hilpeää hupia.
Wikipediaan saa kirjoittaa kuka haluaa ja tehdä oikaisuja.
Heikki Kinnunen sanoo maikkarin videolla, että näytteleminen on tylsää.
Sarkasmi on ihana sanataiteen laji.Joo mä jätän sarkasmin niille jotka haluaa olla viisaita.