V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
SilaritJäätävä kroppa kyllä Suvilla.
Oon kattellu et sillä ei oo varmaan ystäviä ollenkaan. Oma sisko ja äiti. Joskus naapuri. Mahtaako olla vielä ystävä Martsun kanssa.Ja mamma on hyväperseinen fitnesspimu, mikäs siinä ollessa.
Miks vituttasKärtsä se maailmalla porskuttaa
mammapalstan trolleja vituttaa.
Jotain paskanjauhantaa pitää keksiä
kun omassa elämässä ei ole sisältöä eikä seksiä.![]()
Huonosti olet katsellut sitten. Sitä paitsi yksityishenkilön yksityiselämä ei todellakaan kuulu tänne.Oon kattellu et sillä ei oo varmaan ystäviä ollenkaan. Oma sisko ja äiti. Joskus naapuri. Mahtaako olla vielä ystävä Martsun kanssa.
Sinäkö sen päätät?Huonosti olet katsellut sitten. Sitä paitsi yksityishenkilön yksityiselämä ei todellakaan kuulu tänne.
Nokun Mikkeäkään ei varmasti vituta. Miksi vituttaisi? Projisoit taas omaa asennettasi muihin.Miks vituttasMä sanoin, et Mikkeä vituttaa. M i k k e ä. En mä itsestäni puhunut mitään, vai puhuinko?
Älä sössötäHuonosti olet katsellut sitten. Sitä paitsi yksityishenkilön yksityiselämä ei todellakaan kuulu tänne.
Lue kaksplussan säännöt. Olisi ehkä syytä.Sinäkö sen päätät?
Mikke sano just et vituttaa. Projisoi sinä ittes täältä vaikka ulos raittiiseen ilmaan.Nokun Mikkeäkään ei varmasti vituta. Miksi vituttaisi? Projisoit taas omaa asennettasi muihin.
Kuntovalmentajalla kanssa, ja just kävi Tampereellakin taas korjauttamassa nassuaan.Silarit
Uhkailu on varmasti myös kielletty.Lue kaksplussan säännöt. Olisi ehkä syytä.
Onko tuo uhkailua?Uhkailu on varmasti myös kielletty.
Leveät reidet, ei ees hyvä peffa.Onko kroppa = tissit?
Lue kaksplussan säännöt. Olisi ehkä syytä.Onko tuo uhkailua?
Kerropa missä sanoi näin?Mikke sano just et vituttaa. Projisoi sinä ittes täältä vaikka ulos raittiiseen ilmaan.
Leveät reidet? Lihaksikkaat ja treenatut ne on.Leveät reidet, ei ees hyvä peffa.
Ja perse on täydellinen.Leveät reidet? Lihaksikkaat ja treenatut ne on.
Mikä hiton tyttöystävä? Ihan muiden, hiukan oman näköistensä miesten kanssa hengaa. Eli en tod. yhdistä Jereen, kuhan kerroin asioiden laidan.Cindy? Puhutko nyt Jeren tyttöystävästä? Miten liittyy tähän?
Stoorissa alkuviikossaKerropa missä sanoi näin?
Jännä et tehotreenaa sitä sitten, ei ainakaan itse ole tyytyväinen.Ja perse on täydellinen.
Oman näkösten? Vaaleitten ja isotissisten miesten?Mikä hiton tyttöystävä? Ihan muiden, hiukan oman näköistensä miesten kanssa hengaa. Eli en tod. yhdistä Jereen, kuhan kerroin asioiden laidan.