K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi luoja nyt sentään. Tottakai ne ensimmäiset hetket tai eka ilta on voinut olla sekavaa ja olo on voinut olla ulkopuolinen. Varmasti muillakin on ollut ihan samat fiilikset. Se se tarkoita, etteikö K olisi ottanut itse kontaktia kehenkään tai että jotenkin erityisesti tarvitsi "pelastamista". Kivahan se on että heillä synkkasi Bojanin kanssa, mutta synkkasi pian monen muunkin kanssa eikä niihin kontakteihin tarvittu kenenkään apua tai välittäjänä toimimimista.
Miten sä jaksat vastata tolle dissosiaatio jengiin kuuluvalle muorille

No kun näin sattui olemaan. K sairastui flunssaankin joutui vuodepotilaaksi just prepartyja ennen kun oli täysin burn out liian täyteen buukatun kevään vuoksi.

Jätäpä nyt se burn out kuitenkin pois tästä. Jos olisi ollut täysin loppu, viisut olisivat menneet penkin alle. Oli väsynyt ja varmasti oli raskasta, mutta on itse kertonut siitä miten nautti kaikesta ja miten hauskaa hänellä oli.

En tiedä mitä oot seurannut, mut bondasi heti Alen kanssa. Se et näin tapahtui ei ole pois Boitsulta mitenkään. Bondata voi monen kanssa, eikä siitä tartte olla mustis
Mulla on vähän eri muistikuvat enkä edes shippaa. Aika eksyksissä se siellä partyilla vielä oli eikä ollu "tähtipölyäkään" vielä. Teennäistä ja väkinäistä oli ne naisporukoiden kanssa "bondaukset"

Mulla on vähän eri muistikuvat enkä edes shippaa. Aika eksyksissä se siellä partyilla vielä oli eikä ollu "tähtipölyäkään" vielä. Teennäistä ja väkinäistä oli ne naisporukoiden kanssa "bondaukset"
Minä taas shippaan tai shippasin, mutta kiinnostus shippiin loppui yli 2 vuotta sitten. BK ystävyyttä seurailen edelleen. Itse kyllä pistin merkille, että Jere tuli tosi hyvin toimeen monen naisen kanssa ja viihtyi heidän kanssaan. En ole ikinä ymmärtänyt näitä väitteitä, että Bojan tai Jere on teennäinen, väkinäinen tms. naisten seurassa, kun asia on just päinvastoin.

Yhteistyössä