V
vierailija
Vieras
Kokkailkoot itsensä vaikka SiperiaanJoksuille palautunut mieliin kokkauslivet!?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokkailkoot itsensä vaikka SiperiaanJoksuille palautunut mieliin kokkauslivet!?![]()
Kuinka monta kertaa olet käynyt Dz livekeikoilla?Ja oot käynyt heidän livekeikoilla X monta kertaa?
Oot käynyt heidän keikoillaankin varmaan? Olethan, sanoaksesi yhtään mitään?Onhan, persoonaton esiintyjä joka näyttää jänikseltä ajovaloissa. Sopiva pariskunta tyhjäpääpintaliitäjien joukkoon.
Kuinka monta kertaa olet käynyt Dz livekeikoilla?
Tämä juuri, kerran kävin ja oli ihan kamalan tylsää. Teki mieli lähteä kesken keikan, mutta en sieltä keskeltä kehdannut.Jaa, minun silmääni B:n esiintymiset näyttävät aina samalta, ihan yhtä tylsiltä. Ulisija hän on, eikä muuksi muutu.
Nolla. Montas kertaa sä oot nähnyt Bojanin livenä keikalla?Kuinka monta kertaa olet käynyt Dz livekeikoilla?
Niin, kuinka monta kertaa olet käynyt Dz:n keikoilla, jotta voit sanoa hänestä yhtään mitään?Oot käynyt heidän keikoillaankin varmaan? Olethan, sanoaksesi yhtään mitään?
En kommentoinut muuta kuin että ihmiset pitävät eri asioista fanittaessaan.Tuskin hän on käynyt kertaakaan, kunhan pääsee haukkumaan Dzejlaa ja väittämään hänestä perättömiä.
Valitettavasti kolme kertaa.Nolla. Montas kertaa sä oot nähnyt Bojanin livenä keikalla?
Joksukeikoilla avainasia onkin päästä n. 10 ekaan riviin. Että NÄKEE, ja kunnolla!Tämä juuri, kerran kävin ja oli ihan kamalan tylsää. Teki mieli lähteä kesken keikan, mutta en sieltä keskeltä kehdannut.
Miksi mun ois pitänyt nähdä B livenä, ei liity mun kommenttiin mitenkään.En kommentoinut muuta kuin että ihmiset pitävät eri asioista fanittaessaan.
Mut montas kertaa SÄ oot nähnyt Bojanin livenä?
Nordic Tourilla selkeästikinValitettavasti kolme kertaa.
Minä taas lähdin edestä pois. Oli niin järkkyä katseltavaa ja se lavalta tuleva haju, huh.Joksukeikoilla avainasia onkin päästä n. 10 ekaan riviin. Että NÄKEE, ja kunnolla!![]()
Eri, mutta jonkun käsityksen saa noista keikkavideoistakin ja siitä kuinka "innostunutta" yleisö on. Lisäksi jos seuraa paikallisten keskusteluja, niin ihan sitä samaa nekin sanoo. Kaunis tyttö, osaa laulaa, mutta tylsä, karismaton ja se jokin tähti-aines vaan puuttuu.Niin, kuinka monta kertaa olet käynyt Dz:n keikoilla, jotta voit sanoa hänestä yhtään mitään?
Miksi mun ois pitänyt nähdä Dz livenä, ei liity mun kommenttiin mitenkään.Kuinka monta kertaa olet käynyt Dz livekeikoilla?
Miksi mun ois pitänyt nähdä Dz livenä, ei liity mun kommenttiin mitenkään.Niin, kuinka monta kertaa olet käynyt Dz:n keikoilla, jotta voit sanoa hänestä yhtään mitään?
Oli kuin suoraan 80-luvun iskelmälavoilta. Ehkä se joihinkin sitten uppoaa.Tämä juuri, kerran kävin ja oli ihan kamalan tylsää. Teki mieli lähteä kesken keikan, mutta en sieltä keskeltä kehdannut.
Ohis. Miksi ihmisen pitäisi mennä sellaisen artistin tai bändin keikalle, jonka musa, vaatteet ja lavashow ei kiinnosta pätkääkään. Itse oon nähnyt JO:n kerran Logomossa.Oot käynyt heidän keikoillaankin varmaan? Olethan, sanoaksesi yhtään mitään?
Tavastialle ovat siinä stoorissaan tulossaKokkailkoot itsensä vaikka Siperiaan
Kyllä liittyy. On se kumma että puolustat Bojania mut hyväksyt samalla hiljaisesti Dzejlan haukkumisen. Vähän tekopyhää.Miksi mun ois pitänyt nähdä Dz livenä, ei liity mun kommenttiin mitenkään.
Etkö kykene seuraamaan keskustelua? Haukkuessaan Bojania esiintyjänä olisi varmaan aika oleellista olla nähnyt hänen esiintyvän, taukki.Ohis. Miksi ihmisen pitäisi mennä sellaisen artistin tai bändin keikalle, jonka musa, vaatteet ja lavashow ei kiinnosta pätkääkään. Itse oon nähnyt JO:n kerran Logomossa.
Niinpä. Olen nähnyt Dannyn laivalla vshingossa livenä, joten miksi pitäisi Bojankin nähdä.Oli kuin suoraan 80-luvun iskelmälavoilta. Ehkä se joihinkin sitten uppoaa.
Oli vielä niin epävireistä laulu, että särähti korvaan.Tämä juuri, kerran kävin ja oli ihan kamalan tylsää. Teki mieli lähteä kesken keikan, mutta en sieltä keskeltä kehdannut.
Sama pätee Tseikkuun. Mikset puolusta häntä?Etkö kykene seuraamaan keskustelua? Haukkuessaan Bojania esiintyjänä olisi varmaan aika oleellista olla nähnyt hänen esiintyvän, taukki.