V
vierailija
Vieras
Sössön sössön.On ne sinänsä enemmän kuin esim. Ruoska Erikan. Yhteisbiisejä kaikki virallisesti kuitenkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sössön sössön.On ne sinänsä enemmän kuin esim. Ruoska Erikan. Yhteisbiisejä kaikki virallisesti kuitenkin.
Niinpä. Joksut ei olisi ikinä ottaneet noin huonoa tekelettä levylleen.Ruoska on ihan paska juostenkustu humppabiisi
Jaa. Ei minulla ole tainnut olla mitään riitaa heidän kanssaan.Miksi kenenkään pitäisi todistella sulle yhtään mitään. Kyllä se riidankylväjä täällä on joukkoineen aina silloin tällöin. Tietäjät tietää. Sulle ei tarvii kertoa.
t. sivustaseuraaja
Miksi kenenkään pitäisi todistella sulle yhtään mitään. Kyllä se riidankylväjä täällä on joukkoineen aina silloin tällöin. Tietäjät tietää. Sulle ei tarvii kertoa.
t. sivustaseuraaja
Jumala on tarkoittanut että se biisi julkaistaan. Hänen tietä emme tunne.Ruoska on ihan paska juostenkustu humppabiisi
Ei vaan sulta loppuivat taas vain argumentit ja puhuit itsesi umpikujaan. Selvä homma.Olet siis tosiaan tyhmä. Selvä homma.
Osuiko syvälle?Tulihan se tämäkin vielä.
Leivonnaisen trollit näköjään yrittää nyt sit oikeen urakalla olla vitsikkäitä.Eihän ole. Kiro on sen tehnyt.
Jumalan suunnitelmia.Ei vaan sulta loppuivat taas vain argumentit ja puhuit itsesi umpikujaan. Selvä homma.
.Tai looginen, vahvasti viittaa siihen.
K:n uran käänteistä onnellisia olevat ovat kumman katkeria silti täällä ketjussa![]()
Mutta kehuivat sitä bangeriksi kuitenkin.Niinpä. Joksut ei olisi ikinä ottaneet noin huonoa tekelettä levylleen.
Täysin kykenemättömiä ohittamaan puolestaloukkantumisensa esim.Mä en ole huomannut, millä tavalla?
Täällä on niin luokattoman huonoja ja kuivia trolleja tällä hetkellä, että 100% varmuudella yksikään heistä ei taatusti ole Kärtsän fani. Nimimerkit ei kuulu tänne, mutta kaipaan niitä aikoja, kun K fanit teki jälkeä tästä ketjusta.Leivonnaisen trollit näköjään yrittää nyt sit oikeen urakalla olla vitsikkäitä.
Täysin kykenemättömiä ohittamaan puolestaloukkantumisensa esim.
Joku K-fani luuli kuuntelevansa Raveyardissa Käärijän biisiäEsim? Mä olen vaan nähnyt tietämättömille kertomista, miten yhteisbiisit menee.
Täh, sehän on yhteisbiisi siinä missä muutkin. Oletko yhtään perehtynyt musiikkiin? Ja onhan siinä Käärijän sanoitukset toisin kuin esim. Ruoskassa, mutta sekin on yhteisbiisi.Joku K-fani luuli kuuntelevansa Raveyardissa Käärijän biisiä![]()
*Erikalla RuoskassaTäh, sehän on yhteisbiisi siinä missä muutkin. Oletko yhtään perehtynyt musiikkiin? Ja onhan siinä Käärijän sanoitukset toisin kuin esim. Ruoskassa, mutta sekin on yhteisbiisi.
Ja nää ”servaukset” täällä. Nukahdan pystyyn näiden takia.Joku K-fani luuli kuuntelevansa Raveyardissa Käärijän biisiä![]()
Itse taas hihittelin tuollekin, vaikka omani olikin.Ja nää ”servaukset” täällä. Nukahdan pystyyn näiden takia.
Jeesus tulee, oletko valmis?Itse taas hihittelin tuollekin, vaikka omani olikin.