V
vierailija
Vieras
Laita linkki, ei jaksa etsiä.Mun eka ficci Aito ja Pentti Tokmannin astiahyllyllä nyt ao3:ssa! Käykää lukemassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laita linkki, ei jaksa etsiä.Mun eka ficci Aito ja Pentti Tokmannin astiahyllyllä nyt ao3:ssa! Käykää lukemassa.
Kova poika valehtelemaan.Sanoi ettei hänellä ole Amerikan unelmaa.
Niin olet.Kova poika valehtelemaan.
Ei ainakaan J kanssa.Eli ei seukkaa.
Dz poika?Kova poika valehtelemaan.
Serbinaikkosilla kasvaa viiksetkin.Onhan se aika miehekäs.
K kehotti just soittamaan kriisipuhelimeen, jos hänen seurusteluasiat ahdistaa. Numero löytyy mieli ry:n sivuiltaEi ainakaan J kanssa.
Viiksi-TseikkuSerbinaikkosilla kasvaa viiksetkin.
Tuskin ns. haluaa sinne kun meno siellä on nykyään mitä on.
No soita.K kehotti just soittamaan kriisipuhelimeen, jos hänen seurusteluasiat ahdistaa. Numero löytyy mieli ry:n sivuilta
No se on aina hyvä selitys kun hommat menee puihinTuskin ns. haluaa sinne kun meno siellä on nykyään mitä on.
Sinäkö Amerikkaan hingut kun ajattelet että kaikki haluaa muuttaa sinne?No se on aina hyvä selitys kun hommat menee puihin"en mä ois sinne halunnutkaan"... jep, niin aina.
Kuka tässä on muuttamisesta puhunut? Kiertue sen piti vaan olla.Sinäkö Amerikkaan hingut kun ajattelet että kaikki haluaa muuttaa sinne?
Ja millä perusteella Dz kovasti yrittää päästä sinne keikalle? Eiköhän Dz laulaisi englanninkielistä geneeristä poppia eikä balkanilaista perinnemusiikkia jos Amerikkaan halajaisi.Kuka tässä on muuttamisesta puhunut? Kiertue sen piti vaan olla.
No sehän just halus sinne keikalle, kun ihan kiertuettakin mainostiJa millä perusteella Dz kovasti yrittää päästä sinne keikalle? Eiköhän Dz laulaisi englanninkielistä geneeristä poppia eikä balkanilaista perinnemusiikkia jos Amerikkaan halajaisi.
Jep jep tai ei saatu viisumiaNo se on aina hyvä selitys kun hommat menee puihin"en mä ois sinne halunnutkaan"... jep, niin aina.
Tämä.Jep jep tai ei saatu viisumia![]()
Se että hänet buukattiin Amerikan kiertueelle ei tarkoita että hän itse sinne haluaa tai olisi kovin harmissaan jos ei sinne pääse.No sehän just halus sinne keikalle, kun ihan kiertuettakin mainosti![]()
Tuskinpa. Dz on keikkaillut Amerikassa ennenkin.Jep jep tai ei saatu viisumia![]()
Onko ne keikat muka peruttu? Mainokset on edelleen instassa järjestäjän ja sen toisen artistin profiilissa.Se että hänet buukattiin Amerikan kiertueelle ei tarkoita että hän itse sinne haluaa tai olisi kovin harmissaan jos ei sinne pääse.
Ei tiedä, mutta sen omasta instasta on mainos kadonnut. Se oli aiemmin ihan postauksena siellä.Onko ne keikat muka peruttu? Mainokset on edelleen instassa järjestäjän ja sen toisen artistin profiilissa.
Mitä sä nyt selität? "Ei tarkoita että hän itse sinne haluaa"? Väkisinkö se sinne ollaan viemässä? Kuka sen pakottaa?Se että hänet buukattiin Amerikan kiertueelle ei tarkoita että hän itse sinne haluaa tai olisi kovin harmissaan jos ei sinne pääse.