K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käärijän hassu hoono enklanti käppänähahmo on niin menneen talven lumia Euroviisuissa, kuin halpa kopio mistä tahansa.
Eurooppa rakastaa Parkkos-Peteä, tulikuuma, kansainvälisen tason hottis ja oikeasti mies, joka osaa laulaa. Ammattitaitoinen ja lahjakas.

Käärijän hassu hoono enklanti käppänähahmo on niin menneen talven lumia Euroviisuissa, kuin halpa kopio mistä tahansa.
Eurooppa rakastaa Parkkos-Peteä, tulikuuma, kansainvälisen tason hottis ja oikeasti mies, joka osaa laulaa. Ammattitaitoinen ja lahjakas.
Minä taas luulen et noi Suomen oddsit on viisufanien kuplaa jälleen kerran, ja se myös et Suomessa löydään vetoa paljon tilastojen mukaan. Ei voittanut BL omana vuonnaan, eikä viime vuonna Ruotsi, vaikka lopussa oddsit 50% voittoon. Itelle jokin tökkii tossa Peten laulussa, biisiin kyllästynyt jo myöskin.

Kummasti niitä Kärtsästä inspiroituneita kisaajia riittää joka vuosi ja muutenkin viisufanit jaksaa edelleen muistella ja fanittaa. Parkkospetestä ei taida tulla samanlaista ilmiötä. Sellaista kipinää ei hänestä löydy.

Mulle on ihan se ja sama mitä ihmiset Käärijästä ajattelee, ei ole mun makuun. Sun Pete hehkutus on outoa, koska ei ole millään tavalla erikoisen komea tai lahjakas. Suomen veikkaan päätyvän sijalle 5.

No ei tiedetty varmaksi minusta ysärillä (jolloin asiaa viimeksi tsekkailin).
Mihon se hullun lehmän tauti muuten katosi täysin? Sehän oli siis tauti joka muuttaa aivot pesusienen kaltaiseksi reikäiseksi hötöksi. Muistan, että joku brittimies sai taudin syömällä kurkkukivussa tautilihaa. Kun kurkku on todella kipeä, takakitalaen iho on haavaumilla ja yhteysväylö aivoihin auki

Viisut ylipäätään on pilalla ja Kä osallistui just hyvään aikaan. Pääsi ura lentoon ja ollut just T-wanissa ja kohta Hollanti, USA… areenakeikka ja kesäkiertue sekä eurotour tulossa. Uutta musaa myös. Hyvin tuntuu menevän!

Ei kaikkien tarttekaan tykätä hänestä mutta riittävän moni näyttää tykkäävän kun yleisöä tuntuu riittävän.

Käärijä oli niin kauan postaamatta Instagrammiin että nyt täytyy tunkea tavaraa ulos koko ajan. Koska keikkoja ei juuri nyt ole, niin nyt nähdään pelkästään Taiwan kuvia. Mielinauha-kampanja alkaa keskiviikkona. Sitten saadaan muitakin kuvia kuin Taiwanin.

Yhteistyössä