V
vierailija
Vieras
Karimi saa Kärtsäänkin hidastuksilla puhallettua tähtipölyä, vaikka se nyt on vähä tommonen pökö tossa pänikkäasussa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä tarvitset äidinkielen opetusta.No tämäpä juuri. Tarviivat pohjustulset ja varjostukset ja kilon sillmänsuurennusmaalia
Miksi seuraat Käärijää? En minäkään seuraa.Karimi saa Kärtsäänkin hidastuksilla puhallettua tähtipölyä, vaikka se nyt on vähä tommonen pökö tossa pänikkäasussa
Hyvä kun et seuraa, toivottavasti et sitten kommentoikaan mitään, kun et sit myöskään mitään tiedä mistään.Miksi seuraat Käärijää? En minäkään seuraa.
En seuraa Käärijää, koska hän ei kiinnosta minua. Se on fiksun ihmisen käytöstä. Sinä taas seuraat Käärijää, koska olet antifani. Niin ei käyttäydy ja toimi fiksu ihminen.Hyvä kun et seuraa, toivottavasti et sitten kommentoikaan mitään, kun et sit myöskään mitään tiedä mistään.
En tarvii. Kirjotin L:änSinä tarvitset äidinkielen opetusta.
Mikä se sellainen onEn seuraa Käärijää, koska hän ei kiinnosta minua. Se on fiksun ihmisen käytöstä. Sinä taas seuraat Käärijää, koska olet antifani. Niin ei käyttäydy ja toimi fiksu ihminen.
Sekoillaan sitten molemmat. Nimenomaan olen Kärtsän fani. Edeltävästä kirjoittajasta en tiedä.En seuraa Käärijää, koska hän ei kiinnosta minua. Se on fiksun ihmisen käytöstä. Sinä taas seuraat Käärijää, koska olet antifani. Niin ei käyttäydy ja toimi fiksu ihminen.
Sekoillaan? Miten niin sekoillaan?Sekoillaan sitten molemmat. Nimenomaan olen Kärtsän fani. Edeltävästä kirjoittajasta en tiedä.
Niinpä, näitä KB kommenttejahan oli siinä slov. juorulehden artikkelin kommenteissa. Se 24ur, missä kerrottiin Bn Thaimaan lomasta. Jutussa ei sanallakaan mainittu Dzejlaa, K kyllä mainittiin, koska se juttu perustui Bn itse julkaisemiin kuviin joissa K oli 4 kuvassa, Dzejla ei yhdessäkään. Eli jos se nyt sellaisia kommentteja saa, niin nyt oli kyllä ihan oma moka.On taas saanut varmaan liikaa Ai teillä oikeasti on parisuhde Jeren kanssa?! -kommentointia.
En tajua ihmisiä, joilla ei ysärillä (tai miksei myöhemminkin tai jo aiemminkin) ole ollut kykyä kirjoittaa äidinkielen laudaturia. Se oli niin helppoa.En tarvii. Kirjotin L:än
No sehän niiden kuvien tarkoitus olikin, ei Boitsua enää haittaa ne Kärtsä-kommentit, mutta ei halua oikean suhteensa paljastuvan, siksi julkaisi niitäkin kuvia, niin kellän ei tuu mieleen alkaa kaivelemaan, että Dz oli samaan aikaan samassa paikassaNiinpä, näitä KB kommenttejahan oli siinä slov. juorulehden artikkelin kommenteissa. Se 24ur, missä kerrottiin Bn Thaimaan lomasta. Jutussa ei sanallakaan mainittu Dzejlaa, K kyllä mainittiin, koska se juttu perustui Bn itse julkaisemiin kuviin joissa K oli 4 kuvassa, Dzejla ei yhdessäkään. Eli jos se nyt sellaisia kommentteja saa, niin nyt oli kyllä ihan oma moka.
Ontuva päätelmä, kun kuitenkin julkaisee kuvan Wienistä. En usko, että kuvittelee, ettei kukaan tajua, miksi hän on siellä, kun kuitenkin Serbian lehdistö on ahkerasti tästä suhteesta kirjoitellut.No sehän niiden kuvien tarkoitus olikin, ei Boitsua enää haittaa ne Kärtsä-kommentit, mutta ei halua oikean suhteensa paljastuvan, siksi julkaisi niitäkin kuvia, niin kellän ei tuu mieleen alkaa kaivelemaan, että Dz oli samaan aikaan samassa paikassa
Takoitit varmaan L:n.En tarvii. Kirjotin L:än
Opettele kirjoittamaan.Takoitit varmaan L:n.
Mä oon kirjoittanut seittemän ällää ja oon kolminkertainen professori, vapiskaa va jakit paskaduuneissanne.
Väsyttäis muakin tällasen suuruuden edessä. Tienaan kymppitonneja kuussa ja mulla on viis mökkiä ja helikopteri. Sinä maan matonen, kumarra.
Älä jaa väärää tietoa.Opettele kirjoittamaan.
En ole jakanut yhtään mitään, sivusta puutuin että.Älä jaa väärää tietoa.
Takoitit on kirjoitusvirhe.En ole jakanut yhtään mitään, sivusta puutuin että.
Äidinkielestä L:n kirjoittaneet ja sivustapuuttujat: Olkaa hyvät ja tarkistakaa, miten kirjoitetaan L-kirjaimen genetiivimuoto. Pidetään suomen kieli puhtaana!En ole jakanut yhtään mitään, sivusta puutuin että.
Höpön löpöä, ei ole mitään vihjailua. Dz ei ole möläyttänyt mitään, vaan häntä pyydettiin kommentoimaan B:tä haastattelussa. Dz on myös ihan itse kertonut matkustavansa Thaimaahan televisiossa ja julkaissut sieltä kuvia, myös aiempina vuosina. Ihan huuhaata väitteesi ovat.Ontuva päätelmä, kun kuitenkin julkaisee kuvan Wienistä. En usko, että kuvittelee, ettei kukaan tajua, miksi hän on siellä, kun kuitenkin Serbian lehdistö on ahkerasti tästä suhteesta kirjoitellut.
Todennäköisesti julkaisee näitä vihjeitä, koska Dzejla haluaa kumota lesbohuhut. Koko suhteesta ei tiedettäisi mitään, jos Dzejla ei olisi mennyt "möläyttämään", miten viehättävä ja ihana B on.
Thaimaa taas ei sovi Dzejlan puhtoiseen imagoon, joten sieltä B voi julkaista kuvia julkkisbestiksen kanssa.
Kirjoitin E:n ja idioottimaista kutsua ihmistä vajakiksi ton perusteella.Äidinkielestä L:n kirjoittaneet ja sivustapuuttujat: Olkaa hyvät ja tarkistakaa, miten kirjoitetaan L-kirjaimen genetiivimuoto. Pidetään suomen kieli puhtaana!
Näin juuri.Höpön löpöä, ei ole mitään vihjailua. Dz ei ole möläyttänyt mitään, vaan häntä pyydettiin kommentoimaan B:tä haastattelussa. Dz on myös ihan itse kertonut matkustavansa Thaimaahan televisiossa ja julkaissut sieltä kuvia, myös aiempina vuosina. Ihan huuhaata väitteesi ovat.