V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noi nyt on tarkoituksella tollaiset isot, värinä kuitenkin kivampi kuin toi tylsä musta minusta. Minä toi paidaton kuva on, joku AI tekele vai.Muuten tykkään miten Käärijä pukeutuu mutta noi likaisen väriset farkut on kamalat.
Ihan normaali valokuva, jonka Kalle on ottanut viereiseltä penkiltä.Noi nyt on tarkoituksella tollaiset isot, värinä kuitenkin kivampi kuin toi tylsä musta minusta. Minä toi paidaton kuva on, joku AI tekele vai.
On se myyty loppuun. Olisin ostanut lipun mut eipä ollut enää.No, sen näkee sitte. Silti ei oo ees yhtä Areenaakeikkaa myyty loppuun asti. Lauri Haav myi kaksi Nokia Areenaa minuuteissa
Tämä! Haav on karismaton reppana. Ei ikinä menestyisi ulkomailla.Onkos Haavilla tulossa myös 24 keikan Euroopankiertuetta ja erillisiä keikkoja Taiwanissa, Jenkeissä ja Hollannissa. Liput alkaa muuten käydä vähiin Areenallekin. Hyvin ehtii myydä loppuun.
Puhutko nyt Kärtsän keikasta? Istumapaikkoja on vielä jonkun verran ja saattaa permannollekin olla muutama paikka, jos riittää massia ostaa monen sadan VIP-lippu.On se myyty loppuun. Olisin ostanut lipun mut eipä ollut enää.
Permannolle olisin ostanut peruslipun. Ei ollut enääPuhutko nyt Kärtsän keikasta? Istumapaikkoja on vielä jonkun verran ja saattaa permannollekin olla muutama paikka, jos riittää massia ostaa monen sadan VIP-lippu.
Kannattaa muuten ostaa liput pian, jos haluaa tulla. Kävin eilen katsomassa tilannetta ja siniset pallukat on vähentyneet tosi paljon siitä, kun katsoin tilannetta pari viikkoa sitten.Puhutko nyt Kärtsän keikasta? Istumapaikkoja on vielä jonkun verran ja saattaa permannollekin olla muutama paikka, jos riittää massia ostaa monen sadan VIP-lippu.
Katsomoon pääsee vielä kuitenkin ja ehkä myöhemmin aukeaa fansale ja saattaa saada jonkun peruutuslipun sitten lähempänä.Permannolle olisin ostanut peruslipun. Ei ollut enää
Seurustelevat parit menevät samoilla lennoilla, vieraat tai löyhät tuttavat eivät mene.Kulki samoilla lennoilla niin tietenkin![]()
Eiköhän niitä tule myyntiinkin vai onko K avannut fansalea?Kannattaa muuten ostaa liput pian, jos haluaa tulla. Kävin eilen katsomassa tilannetta ja siniset pallukat on vähentyneet tosi paljon siitä, kun katsoin tilannetta pari viikkoa sitten.
No eihän ole.On se myyty loppuun. Olisin ostanut lipun mut eipä ollut enää.
Höpö höpö, voi olla, ettei ees ole mielenkiintoa siihen, ihan typerää vertaamista ja solvaamista nytten.Tämä! Haav on karismaton reppana. Ei ikinä menestyisi ulkomailla.
No ei kyllä siltä näytä, ai ollut julkisessa tilassa puolialasti, onko toi nyt lentokoneesta sitten.Ihan normaali valokuva, jonka Kalle on ottanut viereiseltä penkiltä.
Kyllä sinä trollina tiedät kaiken, mitä haluatkin tietää.Minulla on kysymys tällä foorumilla olevalle henkilölle (tai henkilöille), jotka luulevat B:n ja Dz:n olevan vain ystäviä. Jos B on sanonut vuosia haluavansa perustaa perheen tulevaisuudessa, milloin hän aloittaa vakavan suhteen? Viettääkö hän vain aikaa Dz:n kanssa? Olen aidosti utelias tietämään vastauksen.
Rouva katsoo tarkemmin. Nimenomaan on sama uusi siistitty tukka ja parta kuin muissakin kuvissa. Mitäs kamalaa tossa nyt on, et on hetkeksi riisunut paidan ja housut ton loosin suojissa kuvaa varten tai vaihtanut vaatteita jopa.No ei kyllä siltä näytä, ai ollut julkisessa tilassa puolialasti, onko toi nyt lentokoneesta sitten.
Eiks ne oo festarit, eli kunnon setti.Millainen tuo K:n Taiwanin keikka on? Vetää pari biisiä vai ihan kunnon keikkasetin? Onko mukana muuta kuin Kalle ja taustanauhat?
Mutta mukana ei ole kuitenkaan ketään esim. Daltoneista?Eiks ne oo festarit, eli kunnon setti.
Se keikka on vasta lauantaina.Mutta mukana ei ole kuitenkaan ketään esim. Daltoneista?No, kaipa yksi kokonainen keikka voi mennä yksinkin.
Kipuilee nyt sen kanssa että on huomannut rakastavansa vain yhtä miestä, Kärtsää.Minulla on kysymys tällä foorumilla olevalle henkilölle (tai henkilöille), jotka luulevat B:n ja Dz:n olevan vain ystäviä. Jos B on sanonut vuosia haluavansa perustaa perheen tulevaisuudessa, milloin hän aloittaa vakavan suhteen? Viettääkö hän vain aikaa Dz:n kanssa? Olen aidosti utelias tietämään vastauksen.